• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Ab fab

Hej Addiz

Guldsmedsmästaren är verkligen bra. Himla trevliga och duktiga, men synd att de är så dyra i jämförelse. Vi har gjort min ring där o den är såååå fin

Ang blommor- kommer du nästa fredag så kan jag ge dig lite tips på vad du kan göra....

• MissPhoenix

Addiz - ang tärnklänningar, kolla in hon i mölndal - hon syr ju upp efter egna önskemål och mått och så får man välja om man vill köpa eller hyra!

jag ska hyra min på vasaplatsen, tonys var ingen höjdare på hon mittemot är grymt duktig!

Jag har ju beställt min bukett men funderar starkt att göra själv också. 1000:- för en rund liten bukett med bara cremefärgade rosor är dyyyyrt!

• MissPhoenix

addiz - själv med lilleman när?? *fattar inte*

• Nides

Apropå tärnklännigar, så var jag inne på Remmans på Linne igår. Hitta tre st. jätte fina klännignar. I exact den färgen som jag vill ha men de kostade 2600:- För att hyra de?!?!?! Aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh

• Nides

Miss P: Berätta mer om hon i mölndal!?!?!?!

• MissPhoenix

Ligger typ vid fashionhouse - strax efter. Om man kör mot mölndal så svänger man in vid sjukhuset men istället för att åka rakt fram eller svänga vänster till sjukhuset så svänger man höger vid sjukhuset. Oj vilken knäpp vägbeskrivning.

Man ser stället när man åker längs med vägen, en liten liten affär men dom har massor. Hon som har stället har väl enorm humörsvängningar eller nått för hon är speciell. Ena dagen skittrevlig och glad och nästa gång bitchig som få...
    Men, hon är superduktig och billig.

• MissPhoenix

Kostar 1200 att hyra och 2400 att köpa....

• MissPhoenix

Nu lämnar jag er för stora hemska farbror doktorn.... *vill inte vill inte vill inte*

• Fröken Malm

God Morgon!

Igår var vi hos guldsmeden och lämnade in våra ringar. Jag ska göra om min förlovningsring, och så ska smeden göra en vigselring med 6 diamanter. Allt i vitguld.
    Har nog tänkt trehundra gånger att jag tappat min ring eftersom det känns så naket att gå utan.

På vägen hem stannade vi i Kungälv och tittade förbi blomsteraffären som ska köpa in våra blommor. (Bekanta som äger den) Hon visade en massa bilder på buketter och jag fastnade speciellt för en som jag tror mig sett nånstans så nu ska jag ge mig ut på jakt! Återkommer om jag hittar den på bild.

Sen var vi på systemet och köpte vin och provsmakade hemma. Det blir ett chilenskt Chardonnay. Jättegott!

45 dagar kvar till fru!!

• Linum

Hej på er

Fick svar från lokalen vi har bokat igår. Allt var ok.... hon hade bara inte sett kontoutdragen förrän igår. En sten föll från mitt hjärta.

Min lilla mor har precis sagt att hon ska betala klänningen! Yipee! 5 000 kr "över" i budgeten till startkapital för vår usaresa! Yipee 2.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3