Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
lykke: tar tacksamt emot tips! Tänkte jag skulle köpa typ vita kallor när de är billiga, och testa, så att det verkligen blir bra...
MissP: jag tänkte eftersom du skrev att J åkt till sin pappa för att fiska... Lycka till hos farbror doktorn!
Malm: vad kul att det är så kort tid kvar!
Linum: Gud vad skönt med såna besked. Så slipper man känna att man måste vrida och vända på varenda krona... =)
Vad roligt, Linum! Både att det var ok med lokalen och att din mamma pröjsar klänningen.
Addiz: Vill du ha telefonnummer till Konserthusets marknadsansvarig?
Operan är också vacker inuti. Kanske kan vara något? Vet att i alla fall ett annat par har gift sig där. Har namn och nummer dit med.
Malm: 45 dagar... det är ju ingenting! Fru Malm bli det då eller? Vi kan ju inte byta bort dig helt
Linum: vi smet in där efter Stadsteatern och fick namn och nummer. Ska ringa henne idag. Opera-folket tar jag gärna. Det är ännu bättre, Operan är ju lite mer speciell för oss, hmm, varför har jag inte tänkt på det tidigare?!?! *skratt* Tack Linum! :)
Har grunnat på vad mitt nya nick ska bli. Vi kanske ska ha en omröstning??
Tezz: Gör en lista!
Mina förslag kommer här:
fd malm
mrs 1
fru malm
Addiz: Kommer på mailen. Konstmuseet eller Röhsska är ju också jättefint. En del gifter sig i Palmhuset vet jag. Varmt men vackert.
Linum: tack. Har funderat på Palmhuset, men vi vill nog inte det, och på Konstmuseet var det ett annat par i vår bekantskapskrets som gifte sig så... Ska ringa henne på Operan.... =)
Linum: kan jag säga att jag fått numret från dig?