• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Addiz

Såååå mycket fina klänningar, kul att se att halterneck är på väg in, har varit tomt med halterneck på sistone...

• Linum

Jag önskar att jag kunde vara snygg i halterneck, men jag är så tuttung att nacken kollapsar... Har flera snygga "nackspärrstoppar" i garderoben... Går att ha i några timmar, men inte en hel dag...

• Fröken Malm

Linum,
    Jag är också relativt tutt-tung. Men har införskaffat en underbart skön axelbandslös BH, som verkligen håller allt på plats.

• Fröken Malm

Lykke,
    Champagnegurun!

Vi ska köpa lite bubbel att ha till oss själva, alltså inte att bjuda på så det behöver inte vara nån budgetvariant. Är dock helt grön på området och vill gärna ha nån lättdrucken skumpa.

Nåt tips?

• Addiz

Malm: får man fråga var du köpt den, vilket märke etc?

De halterneck jag har provat (i form av brudklänningar) har varit ganska så "styva" och vissa t o m med skenor i, upptill, så det har inte varit några problem att ha... Fast jag har ju inte världens största tuttar hellar ;)
    Och alla andra klänningsmodeller jag har provat gjorde att jag såg dubbelt så bred som lång ut i *grimaserar*

• Fröken Malm

Addiz,
    BH:n är inhandlad på Korsetten som ligger bredvid Lagerhaus och nya Yoko Yap. Vet inte vad det är för märke men kan kolla.

Den kostade 630 spänn.....men det var det värt för den är jättebra!
    Dock är den beige inte så snygg så N's kommentar var: "Va, ska du ha den fula på bröllopsnatten?". Hahhaha!

• Linum

Ni får gärna skratta åt mig nu, för det här är typsikt klantlinum...

Jag körde precis över min egen stortå med kontorsstolen. Kan knappt andas!

*tjippar efter andan*

• Nides

Då var man tillbaka.
    TAck tezz du är såå söt!
    Visst är kläningen gudomlig.. men men...

Linum: jag har oxå mailat de angående låten. Få se om vi få svar!!

• Addiz

Malm: går inte gärna till Korsetten, har blivit förolämpad där för ett tag sedan, men om du talar om vilket märke det är kan man kanske prova den nån annanstans...
    Tycker inte 630 är hysteriskt mycket pengar... En bra BH är GULD värd!!!!

• Addiz

Aj då Linum *blåser på tån*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3