• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Linum

*vinkar till de andra brudarna*

Jag har såååååå ont i ryggen. Det blev bara ännu värre efter massagen igår... Nu har jag inte bara ont i ländryggen utan även mellan skulderbladen och i benen... BLÄ!

Har varit och handlat och köpte nya frysklampar. När jag öppnade förpackningen var de trasiga båda två, så jag fick sådan där frysgegga i ansiktet och på händerna. Verkligen min dag det här...

• FredagenDen13

Linum:
    Men stackars dig!!!
    Vilken start på helgen.

Men då kan ju helgen bara bli bättre!

• TezzAmore

FReda: Jagh ar också lite småtråkigt på jobbet, men jag ringer lite privatsamtal istället! *hihihi*

Linum: Inte kul med gegg... hoppas du får bort allt!

• TezzAmore

Idag när jag kom till jobbet så tappade jag en knapp på skjortan, sedan mötte jag min sura kollega om telefonen, sen kom jag inte iväg på rast förräns kvart över 11 och då fick jag springa på toaletten. Kan ju säga såhär, "monstret" verkar ha kommit med fullstyrka denna månaden och jag är glad att jag har mörka jeans på mig idag! *bläää* Jag är knepigt trött idag (järnbrist?) och kan inte åka hem efter jobbet, ska hem till en kompis och fira hennes födelsedag... känner mest för att gå hem och lägga mig och sova! *Zzzzz*

Förutom detta är jag trots allt på toppenhumör!

• Linum

Varför ska just tjejer behöva plågas med lingonveckor, ömma bröst, humörsvängningar, graviditet, fett på höfterna och låren, klimakterie.... Är det den där j*vla arvssynden?! I så fall ska jag säga upp bekantskapen med Eva. Hon ga dra dit pepparn växer.

*tar i för kung och fosterland för Tezz skull*

• TezzAmore

Linum: Håller med!! Försöker komma på killarnas arvssynd, men kan bara komma på morgonst*nd! Hahahaha!

• FredagenDen13

Bra tjejer!

Tur att vi har varandra & kan peppa varandra!!!

• Ab fab

Nu är vi framme på landet. Lite4 fika o lugn o ro väntar

Linum- underbara texter! Hoppas ryggen blir bättre o att du slutar spruta frysgegga på dig ...

Miss P- vad är det med dina chefer? Skallv i slå dem?

Tezz-dags att byta jobb verkar det som

carma- sköt om dig ordentligt. Vakta vår förort under helgen

• TezzAmore

Freda: Ha det så gott på campingen!

Lykke: Ha det så gott på landet!

Själv är jag dömd att vakta ett ödsligt arbete en hel timme till... det är nog bara jag och (damm)råttorna kvar...

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3