Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
God morgon
hoppas helgen varit bra. vi har haft det trevligt men inte speciellt mycket party. mat, vin, spela kort o sova stod på programmet. Jag fick en liten diamantring av min svärmor- söt ring o snäll gest även om det inte är en ring i min smak.
Tezz... idag är det två månader kvar....
Nickes- det är vackert när en brud gråter tycker jag
Morning morning!
Tillbaka på jobbet efter en väldigt blöt helg, på alla sätt & vis.
Vi var i Lysekil & efter en regnig midsommar blev det en hyffat solig helg.
I lördags gjorde vi något som vi ALDRIG gjort förut. Vi var på Lysekils cruising!!!
Vi + alla raggare!!!
Men oj oj oj så skoj vi hade!!!
Godmorgon.
lykke: Låter som en skön och avslappnad helg. Tråkigt bara när helgerna tar slut.
Vi har också tagit det lungt i helgen. Jag började kolla lite på solosånger och sambon tog tag i vilka psalmer vi skulle ha. Det var bra det för det hade jag ingen tanke på att vi skulle välja. Känns skönt att börja få en bild av det iaf. Nu är det bara det svåraste kvar - välja.
jag lyssnade på Sommar ogår. marc levengood- helt underbar. Han hade skrivit en ny text till "den blomstertid" - underbar text. Den går att lyssna på på SR.
Carma- vad är du ute efter för musik?
Är det någon utav er som har tips på en bra gästbok?!
senaste bröllopet jag var på gjorde vi en gästbok som "mina vänner" ungefär. Det var en kul version. den finns också att köpa på Designtorget
God morgon!
Var man kan köpa en? vi köpte vår på Papperiet... Jätte fin var den!
lykke07:
Tack för tipset!
Typiskt nog så är det java eller något sådant på sidan, så jag kan inte se det här på jobbet.
Men jag kollar när jag kommer hem idag!
lykke: Musiken vi sitter och letar just nu är till vigseln. Det var ju inga problem att hitta förslag och ideér. Jag har letat runt lite på nätet för att även läsa texterna. Annars brukar jag inte bry mig om sådant, men nu vill man ju att den ska säga något. Jag har några förslag, så får man se sedan hur det blir med den som ska sjunga låtarna. Det ska även passa den personens röst.
gästboksidé
www.bokus.com/b/9789163116148.html
Spännande Carma- nyfiken på vad ni väljer. Visst är det viktigt att det är texter som betyder något.