070707 tråd 6
Gerda
det går mer framåt för dig än för mig nu, jag försöker skriva på tentan, men studenterna är rätt störande... inte bara fördelar med att bo riktigt centrlat i sthlm
Gerda
det går mer framåt för dig än för mig nu, jag försöker skriva på tentan, men studenterna är rätt störande... inte bara fördelar med att bo riktigt centrlat i sthlm
jo jag har laptop alternativen är universitetet och det är lite sent att åka dit nu, det andra är stadsbibl eller KB men de ligger ju båda i studentzonen så det är nog inte bättre där
vi oxså!! Förhoppningsvis har vi inte fått värmeslag då =) så glad att jag valde underkjol med ringar istället för tyll i lager, så mycket svalare att inte ha det mot benen + går att lyfta och vädra lite diskret... *s*
tro mig vill ha fint väder men har inga krav på 30 grader direkt, blir nog mer jobbigt. MEN hellre det än regn!!
(var tvungen att lägga till det sista så inte vädergudarna skulle missförstå mig)
en halv flaska per person brukar bli lagom till huvudrätten,då har man tagit i lite.
japp idag är det inte ens en månad kvar,
29 dagar!!
har skickat iväg omslagen till våra vigselprog så de är klara ikväll, då ska de bara vikas och bindas ihop
vi ska på valskurs imorgon + övermorgon och öva på wienervalsen
har lämnat in min hemtenta nu så om 3 veckor kommer resultatet, snälla håll tummarna för mig!
Nu har jag köpt ett vitt paraply för säkerhetsskull! Tror inte på regn, men har man paraply regnar det aldrig...
Gerda
är mer och mer tacksam för att vi inte kommer ha någon bordsplacering utan lotta ut allaplatser inkl de runt oss.
orsakern aatt vi gjorde så är många men nu är jag väldigt nöjd!
Lycka till
HUr kommer det sig att du har latte ransonering? Och hur går det med hindersprövningen?
vi har iof 80 gäster (alla vuxna) så lotteri kan funka bra. Då slipper vi som bonus dessutom folk som tänker " men varför hamnade jag så långt bort, å varför fick han en så bra placering när jag inte fick det osv...
Jag köpte mitt paraply på Wedins (för 79 kr tror jag) fanns i vitt och lite mer champange.
Gerda
precis, de ska vara tacksamma att de slipper betala lotteriskatt!!
jag ska bli fru .... längtar
va! ursäkta attjag säger det, men det verkar ju helt galet att han inte kommer! Nåja ha ett eget bord med 2 pallar framför så folk akn sitta och prata med er under middagen