Inlägg från: förhoppningsis |Visa alla inlägg
  • förhoppningsis

070707 tråd 6

Bu är allt förberett inför sambon svensexa imorgon, hans väska är packad och extra stolar och iläggsskiva till bordet upptaget från källaren osv.
    SÅ imorgon kl 9 kommer 10-15 komma instormande och väcka sambon och så får han laga frukost åt dem. Jag smiter så fort jag plockat fram hans väska...
    äter frukost hos min blivande svägerska istället i lugn och ro

• förhoppningsis

Min sambo blev tagen igår kl 9 och jag smet för frukost i lugn och ro - trode jag ja... blev hippad så det skvätte om det!
    BLev en dag med skumpa, picnic, kickboxning, spabesök, drinkar och så middag och utgång! Underbar dag!!

• förhoppningsis

JuliBrud07
    Uch vad jobbigt!!
    Han kommer nog snart ska du se...

• förhoppningsis

ok men då fick du en liten föraning iaf...

blev lite orolig när de frågade om min sambos pass, men de hade de tydligen bara gjort för att få mig att fundera lite =)

• förhoppningsis

ja fast lite kul ändå... trode eg inte på det men kul grej att retas med =)

• förhoppningsis

7/7-07
    Uch vad jobbigt!!
    Hopas att allt ordnar sig... skönt att han verkar må bättre nu

• förhoppningsis

inte ens 3 veckor kvar nu, det betyder att alla vi som tänkte köpa alkohol på systemet kan handla nu, för då kan vi lämna tillbaka det som blir över sen...

• förhoppningsis

Gerda
    jag kör med ASAP!!
    Sitter och binder vigselhäften nu...

börjar dra ihop sig!

• förhoppningsis

oj vad duktiga ni är
    jag har hittils denna vecka prickat av vigselhäften, ska skriva körschema till personalen med allt som händer när och annat. Försöka få klart bordshäftet innan helgen. och köpa spets att sy runt näsdukarna... problemet är att jag blev av med mitt kreditkort i ördags så jag är lite låst nu =((

Gerda
    jobbigt när listan blir längre istället för kortare

• förhoppningsis

Gerda
    Ja het gaet att fok måste intyga att niinte är säkt eller hade konstiga sjukdomar. Det måste vara stressande!!

Kortet kom inte idag heller, riktigt jobbigt! Får snart gå ner på banken och ta ut pengar där eller något.

Ska på ansiktsbehanding på måndag och naglarna får jag fixade på eftermiddagen dagen innan bröllopet. Borde kolla om det finns någon massage tid, mycket bra ide!!

Svar på tråden 070707 tråd 6