Inlägg från: förhoppningsis |Visa alla inlägg
  • förhoppningsis

070707 tråd 6

GErda
    Har oxå fått stressfinnar, jag som aldrig har haft problem med sånt innan, har nu både på näsan och på ryggen *hjälp*
    Ansiktsbehandling på månfad funkar för då är det 2 veckor kvar...

Klart du inte sabbar nagarna, vad hade du tänkt göra kvällen innan bröllopet eg? Nänä se till att allt är klart innan och bara ta det lugnt sen. Vet att det är lätt att säga men ändå...

Vi åker på bröllopsresa på tisdagen direkt efter, jag är student och sambon jobbar där det är svårt att vara ledig länge någon annan tid på året så det blir perfekt. Lite tråkigt att åka när det är som finast i sverige men det får jag stå ut med.
    Tar ni nått litet nu då eller väntar ni helt till senare?

• förhoppningsis

Gerda
    Vet du någon som samlar in stressfinnar för välgörande ändamål så lovar jag en donation!

Du får åta din blivande make ta hand om dottern efter att du fixat naglarna =) han får även fixa disken och göra allt annat! Passa på att njuta ordentligt av det =))

Vi åker till Kenya och Zanzibar, först safari och sen sol och bad och dykning

• förhoppningsis

irin
    kolla NIXA de har tiara med guld och pärlor för några 100 kr, de har bilder på sin hemsida

• förhoppningsis

Gerda
    fick sista bunten med papper från resebyrån med posten idag, pirrigt!! exakt 3 veckor till vi åker, (och 2 timmar *S*)

Det ska bi super härligt!! Förstår att det inte är en resa man gör med små barn eller gravid. Ni får ta det när hon har blivit lite större, det finns ju familjesafari nu, kanske vore något...

Nu ska jag ut och köpa 2 meter spets till näsdukarna

• förhoppningsis

Från Stockholm, men håller med Irin, några sthlms 070707 brudar som vill dela sin stress över en fika eller picnic?

• förhoppningsis

lightfish
    låter jättefint, hur många ska du göra? Vilka blommor?? Har du någon bild?

• förhoppningsis