Inlägg från: helenrik |Visa alla inlägg
  • helenrik

070707 tråd 6

Gerda
    Jag håller med irin, det låter jättebra och ni kommer inte ångra er.
    Men jag håller med om bridezilla tankarna. De är här också. Vi funderar och ändrar och fixar för fullt.

• helenrik

Lite info till alla som bor i stockholmsområdet inför vår stora dag. I DN långtidsprognos för vädret så ar det väldigt lite risk för nederbörd den 7/7. Hoppas och tror att de har rätt.

• helenrik

förhoppningsis
    Jag lämnade in våra ringar i Solna Centrum idag och får tillbaka dem på fredag. Så kolla runt lite, det ska nog inte vara några problem.

• helenrik

Det var smycka butiken i Solna.

• helenrik

jadam070707
    Hej vad kul!
    Vi kommer ha middag i församlingssalen precis bredvid kyrkan. Så vi kanske ses. Vi har planerat att få igång middagen till ca 16.70 så att ni har fritt utanför kyrkan.
    Sen ska vi ha fest på mamma och pappas tomt, den ligger jättenära kyrkan.

• helenrik

jadam070707
    Var har ni eran fest? Är du uppvuxen i Hässelby Villastad?

• helenrik

jadam070707
    Hej
    Det vore jättekul att träffas och titta på varandras bilder. Vad kul att ni valt samma låt. Vad har ni för utgångslåt? Vi vill ha Brudmarsch till Per och Anna, så då var kantorn tvungen att köpa noter till den. Få se hur det går.
    / Helena

• helenrik

Hej precis hemkommen från min andra möhippa. De var jättesnälla mot mig. En heldag på Sandhamn, paddlat kajak, ätit gott och varit med goda vänner. Tyvärr var inte vädret helt på vår sida. Men vad gör väl det när man är med vänner man gillar.

• helenrik

jadam070707
    Jag var lite sen med att boka frisör. Så när jag ringe Zebra var det redan fullt. Vi bor i Bromma så jag tar en frisör i Vällingby som heter Marie´s salong, eftersom det är på vägen. Ville inte åka iväg något längre.
    Nu är det mindre en 1 vecka kvar.....Prognosen i DN för Stockholm säger fortfarande mycket liten risk för regn. Men jag vet inte om jag vågar tro på det.

• helenrik

jadam070707
    Vi ska fotas innan bröllopet nere vid Riddersviks gård.
    Och du har helt rätt i att vi inte kan styra vädret. Nu är vi ganska beroende av vädret eftersom vi ska ha festen efter middagen i mammas och pappas trädgård. Vi har dock två stora tält.

• helenrik

Jag fyller år idag, och det känns som man inte riktigt har tid för detta. Det blir en lugn födelsedag med en hel del planerade och inköp.
    Fick i alla fall frukost på sängen av min sambo.

• helenrik

Hej, tack för alla gratulationer. Jag fick en väldigt bra födelsedag trots bröllopsfixande. Man hinner med mer än vad man tror.
    Lycka till med allas förberedelser och nu är det nog bäst att vi håller tummarna för fint väder på lördag.
    Kram

• helenrik

Jag håller med carina6, jag längtar till att bara vara och inte hålla på och planera. Vad skönt det ska bli.

Svar på tråden 070707 tråd 6