Inlägg från: förhoppningsis |Visa alla inlägg
  • förhoppningsis

070707 tråd 6

vi träffade präst och kantor i helgen så nu ska jag göra färdigt alla vigselprog.
    bara det och bordshäftena kvar typ. Ska träffa fotograf å sy in klänningen på måndag om en vecka

• förhoppningsis

Hej Gerda, kul att se dig igen!!
    Roligt med hippa, berätta!! Jobbigt med hindersprövningen, förstår att det stressar dig *styrkekram*

• förhoppningsis

Gerda, låter ju jättemysigt! SKönt att komm aut och ha kul ett tag om inte anant å inte tänka på hindersprövning mm
    Håller tummarna för snabb handläggning på Norska sidan då så du slipper oroa dig så länge.

Vad det gäller nått över axlarna så räknar jag precis som ni stenhårt på 25 grader och sol hela dagen! Men har en sjal sen tidigare som borde funka bra, vit med pärlbroderier i ändarna. I kyrkan har jag slöjan draperad över axlarna så de inte blir för bara.

Men kom igen tjejer, med tanke på hur många vi är som kommer utföra alla konstiga ritualer som vi bara kan komma på för att få fint väder så borde solen stråla. Soldansen allihop??

• förhoppningsis

jag byter om hemma, frissan kommer hem till mig. Sambon får åka till sin bror ett par timmar å byta om och så, och så ses vi när jag är klar. ROligare och lugnare så.

• förhoppningsis

ja man sover bäst ihop hemma i sängen så att krångla till det extra känns onödigt. Är det någon natt man vill sova bra så är det ju den! Kommer däremot äta middag med våra vänner på olika håll kvällen innan och mysa med dem. (vad använder killar för uttryck för det?)så ses vi hemma på kvällen och lägger oss ihop

• förhoppningsis

japp, ett par stycken kvar, men mest sånt som inte går att göra tidigare. kan inte fixa håret tex även om det vore kanon att kunna pricka av sånt. Samma med sovandet, slappandet och badbomben på BT listan =)

Seriöst, ska justera fårt vigselprogram och sätta ihop det, fick ok från prästen i lördags. Sen ska festhäftena göras klart. Spriten köpas, men det gör vi 2 veckor innan så vi kan lämna tillbaka det överblivna. På måndag ska vi träffa fotografen och jag ska lämna in klänningen. Hämtade ut mitt halsband igår och nu ska jag snart på örhängesjakt. Ska bara tenta på tisdag sen kan jag sätta full fart igen.

• förhoppningsis

Brud 08
    tillhörde den kyrkan tidigarem funderade på hur det vore att gifta mig där men den är ju gigantisk så det blir en lååång promenad till altaret + att våra 80 gäster nästan kommer försvinna, eller finns det sidodelar??

• förhoppningsis

brud070707
    det borde räcka, tänkte börja på måndag med att gå in dem, räknar oxå med en timme per dag

• förhoppningsis

HalmstadNilla
    Det är iof bra då vet du var du ska förtejpa fötterna om du inte hinner gå in dem totalt

Svar på tråden 070707 tråd 6