• ninjan

ot- får jag gissa ditt stjärntecken?

jaha..här sitter man och har alldeles för lite att fundera på :) Och då kommer man ju på ganska ovesäntliga trådar! Den här, till exempel :)

Intresserad av astrologi som jag är så skulle jag gärna vilja att ni beskriver er personlighet lite, så jag får gissa vilket stjärntecken ni är.
    Jo, knasigt, men sant :D

Vill bara se om jag kan nåt över huvudtaget, eller om det är dax att börja studera alla stjärnböcker igen.

Själv är jag rätt stabil som person. Verkar alltid lugn utåt. Ganska tyst och försiktig. Envis som tusan och ganska långsint.
    Kan ni gissa? Jo, en oxe :)

Ok, ni då? ..men berätta inte innan jag gissat! :)

• Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?
  • ninjan

jamen förstås :)

Nu när jag vet ska jag gå och lägga mej :)

gonatt alla! Hoppas jag får gissa mer imårrån :D

• pauspling

men jag forstar att "andlig" och "konstnarlig" vilseledde dig... ;)

• ninjan

pauspling
    iallafall andlig :) kom inte på vilket tecken det skulle passa in på!

• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift
    Näe,ALLA dom förslagen var fel oxå;)
    gissa igen
  • TigerLinn

ninjan

vill du gissa min m2bs stjärntecken? om ja beskriver honom?

• Bettina.

Vad kul, du får gärna gissa mitt. :)

Jag är pedantisk, ordningsam och gillar att planera, skriver gärna listor till allt och alla för att ha koll på läget. Jag kommer alltid i tid, gärna med god marginal och kan störa mig väldigt mycket på folk som inte är som jag.
    Jag har några få nära vänner men ingen stor bekantskapskrets i övrigt. Jag trivs bäst i mindre sällskap där jag känner folk än i stora samlingar. Tycker om att ?käfta? och vara ironisk med mina vänner, men blir lätt tyst och blyg när jag inte känner folk.
    Jag har haft några få långa förbindelser, men är ingenting för korta tillfälliga förhållanden. När jag gör något går jag in för det till 100%
    Jag är helst inte den ledande i en grupp, men vill ändå ha en del att säga till om.
    Jag tycker inte om konflikter, men jag är envis till tusen när det är något jag tror på ger jag mig inte.
    När jag blir arg, blir jag riktigt arg, och jag har svårt att tolerera när folk behandlar andra elakt och respektlöst.

• Dallas

Vilken kul tråd!!
    Bettina
    Är du Stenbock?

• Lilla Li

Du får gärna gissa mitt - kul! :D Min mamma håller på en hel del med astrologi, ställer horoskop åt folk och sådär.

Jag är:
    - Envis
    - Självständig, en sann individualist
    - Kan vara ganska självisk
    - Fåfäng
    - Hemmakär
    - Glad och positiv
    - Ambitiös
    - Jobbar med text och bild
    - Konstnärlig
    - Öppensinnig och varm
    - Tävlingsinriktad, men tävlar bara om jag vet att jag kommer vinna

Vad tror du? :D

• Dallas

Gissa gärna mitt
    Jag är:
    -Ordningsam, men kan ha det lite rörigt ibland
    -Fåfäng
    -Hemmakär
    -Empatisk
    -Kan bli otroligt arg, men det går snabbt över
    -Kommer i tid, med god marginal
    -Ogillar folk som inte kan passa tider
    - Tävlar för att vinna, (som Lilla Li= tävlar bara om jag vet att jag vinner)
    -Gillar inte konflikter
    - Blyg men ändå framåt
    -Ambitiös
    -Mer teoretisk än praktisk, men kan med lätthet bygga ihop möbler o annat, programmera tex video/Tv/laga kopiator mm

Hmmm vad kan jag vara??

Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?