• ninjan

ot- får jag gissa ditt stjärntecken?

jaha..här sitter man och har alldeles för lite att fundera på :) Och då kommer man ju på ganska ovesäntliga trådar! Den här, till exempel :)

Intresserad av astrologi som jag är så skulle jag gärna vilja att ni beskriver er personlighet lite, så jag får gissa vilket stjärntecken ni är.
    Jo, knasigt, men sant :D

Vill bara se om jag kan nåt över huvudtaget, eller om det är dax att börja studera alla stjärnböcker igen.

Själv är jag rätt stabil som person. Verkar alltid lugn utåt. Ganska tyst och försiktig. Envis som tusan och ganska långsint.
    Kan ni gissa? Jo, en oxe :)

Ok, ni då? ..men berätta inte innan jag gissat! :)

• Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?
  • Dallas

Lilla Li
    då är vi inte samma

• Lilla Li

Dallas: Tusan... ;) Men stämmer det att du i alla fall är ett eldtecken? (vädur, lejon eller skytt)

• anna81

Undrar också om Tusse Boll är stenbock... låter lite som en stenbock jag känner...

• Daphne

Lilla Li

Nej sorry inte vädur heller :) min pappa är vädur ;)

• Dallas

Lilla Li

Nej inte eldtecken heller Jag avslöjar nog snart vad jag är....

• bröllops häxan

anna81: vi är samma och jag är också född den 21 April hahahah. Kände sååå igen mig. Läs mig och se om du känner igen dig i mig *L*

Ok nu avslöjade jag mig men jag stannar gärna kvar och gissar och om nån vill fortsätta att gissa på mitt yrke skulle det vara kul :)

• Lilla Li

Jag måste bara tipsa om en grej. Det finns en sida på nätet där man kan se hur man är om man är t.ex. råtta och vädur, som jag. Alltså det kinesiska horoskopet kombinerat med zodiacen. Jag kan tycka att när man läser bara det kinesiska eller bara zodiacen så blir det ganska flummigt och allmängiltigt. När jag däremot läste kombinationen så var det mer detaljerat och slående rätt! Här är min kombination t.ex. www.monika.nu/horoskop/ratta/nyckel_ratta.asp

Gå in på ert kinesiska tecken och klicka där på "Öst/väst" och välj vilken zodiac ni tillhör. Urkul! :D

• Lilla Li

Äsch länken funkade inte... Men gör som jag sa i alla fall. Välj kinesiskt tecken, Öst/väst och sedan zodiac.

• bröllops häxan

Marskatt: Vattuman kanske?

Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?