• ninjan

ot- får jag gissa ditt stjärntecken?

jaha..här sitter man och har alldeles för lite att fundera på :) Och då kommer man ju på ganska ovesäntliga trådar! Den här, till exempel :)

Intresserad av astrologi som jag är så skulle jag gärna vilja att ni beskriver er personlighet lite, så jag får gissa vilket stjärntecken ni är.
    Jo, knasigt, men sant :D

Vill bara se om jag kan nåt över huvudtaget, eller om det är dax att börja studera alla stjärnböcker igen.

Själv är jag rätt stabil som person. Verkar alltid lugn utåt. Ganska tyst och försiktig. Envis som tusan och ganska långsint.
    Kan ni gissa? Jo, en oxe :)

Ok, ni då? ..men berätta inte innan jag gissat! :)

• Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?
  • Bettina.

ninjan:

Så rätt så, jag är jungfru :)

• ninjan

marskatt
    du låter som en stenbock, tycker jag.

• ninjan

small town girl
    Skorpion eller tvilling?

• Cecilia.A

ninjan.
    nej inte oxe...

• SpookysKira

Gissa mitt! :D

Jag har en ratt hogljudd personlighet. Har jag en asikt om nagonting sa far folk omkring mig hora det ocksa. Jag kan vara ratt sjalvisk ibland, och blir valdigt arg nar saker inte fungerar som de ska eller blir som jag tankt mig. Mitt temperament ar svart eller vitt, antingen sa ar allt toppen eller sa ar allt skit. Antingen sa ar mitt hem super-stadat och flackfritt eller sa ser det ut som ett bombnedslag. Antingen far jag ett "A" pa kursen eller sa bryter jag ihop helt for att jag fick ett "A-" ...perfektionist ut i fingerspetsarna nar det passar mig. Jag ar valdigt detaljorienterad och tycker om att vara "the center of attention"

...vad ar jag? ;)

• Oms

Spookyskira - herregud, du beskrev mig i detalj! men jag är oxå mkt för att planera o organisera allt o alla, har mkt svårt att delegera och tycker nog att jag gör saker o ting bättre än andra:)

Så vad är jag??? är vi samma? (jag tror du är vädur el lejon men det e inte jag;))

Ninjan - lägg ihop mig med spookyskira å har du mig...

• ninjan

Cecilia.A
    Fisk kanske du e..?

• ninjan

SpookysKira
    Du är väl vädur?

• SpookysKira

Inte vadur, inte lejon... :D

Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?