• ninjan

ot- får jag gissa ditt stjärntecken?

jaha..här sitter man och har alldeles för lite att fundera på :) Och då kommer man ju på ganska ovesäntliga trådar! Den här, till exempel :)

Intresserad av astrologi som jag är så skulle jag gärna vilja att ni beskriver er personlighet lite, så jag får gissa vilket stjärntecken ni är.
    Jo, knasigt, men sant :D

Vill bara se om jag kan nåt över huvudtaget, eller om det är dax att börja studera alla stjärnböcker igen.

Själv är jag rätt stabil som person. Verkar alltid lugn utåt. Ganska tyst och försiktig. Envis som tusan och ganska långsint.
    Kan ni gissa? Jo, en oxe :)

Ok, ni då? ..men berätta inte innan jag gissat! :)

• Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?
  • Medeltidsbrud

Marskatt.
    är du fisk

• Lilla Li

Medeltidsbrud: Hahaha. :D Get - oxe. Sak samma. ;)

• B2B 07

Åh...dä här va kul...jag hakar på
    här kommer några kännetecken på mig..*flin*

bra sidor
    *ambitiös
    *lojal
    *noggrann
    *minne som en elefant, glömmer aldrig typ födelsedagar och lägger små detaljer på minnet

dåliga sidor
    *ibland kan jag vara rätt så stel å tråkig
    *långsint
    * mycket lätt för att bli sur

• B2B 07

Hahaha....japp det stämmer bra det..
    Fasen det var snabbt gissat

• fashiongirl

Hej på er alla.

Jag är social och älskar att hitta på saker, resa mm. Är jag inställd på något så ger jag mig inte, dvs väldigt envis. Generös är jag ibland, beror nog mycket på humör.
    Ingen aning om jag är en typisk av det stjärnteckan men kul om någon lyckas gissa rätt. Själv kan jag inget om sånt här.

• Lilla Li

small town girl: Skytt eller lejon? *garderar mig* ;)

• B2B 07

small town girl - Är du skytt?

• plings

Hihi, vilken rolig tråd!

Jag är utav en drömmare, kan vara emotionell, en bra lyssnare, lugn och glaaad!

Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?