• ninjan

ot- får jag gissa ditt stjärntecken?

jaha..här sitter man och har alldeles för lite att fundera på :) Och då kommer man ju på ganska ovesäntliga trådar! Den här, till exempel :)

Intresserad av astrologi som jag är så skulle jag gärna vilja att ni beskriver er personlighet lite, så jag får gissa vilket stjärntecken ni är.
    Jo, knasigt, men sant :D

Vill bara se om jag kan nåt över huvudtaget, eller om det är dax att börja studera alla stjärnböcker igen.

Själv är jag rätt stabil som person. Verkar alltid lugn utåt. Ganska tyst och försiktig. Envis som tusan och ganska långsint.
    Kan ni gissa? Jo, en oxe :)

Ok, ni då? ..men berätta inte innan jag gissat! :)

• Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?
  • Daphne

Dallas

Tusen tack :) nu ska jag kolla upp sambon ;)

• Marskatt

ett utdrag om vad det står om såna som mig på den där sidan:
    *-barnet kan verka alltför tyst. Det "snälla barnet", "mönsterbarnet" uppträdande är vanligt hos dessa barn. Oroa dig inte, ditt *-barn kommer att ha gjort mycket ofog innan han eller hon blir vuxen. Var tålmodig och ge denna lilla person mycket tid för sig själv. Du kommer inte att få honom att delta hur mycket du än försöker. Det är helt enkelt inte hans grej. Han tycker om sig själv och sina goda vänner. Så är det bara.

• Marskatt

* är mitt tecken då, så får ni fortsätta gissa lite!

• Dallas

Marskatt
    Förvirrande!!
    Är du Vädur?

Kräfta?

• Dallas

Nu får ni gissa vidare. Jag återkommer säkert efter 21,30 och läser allt ni gissat på mig och varandra. (När jag slutat jobba)

Ha en trevlig eftermiddag!!

• Marskatt

Dallas
    Nehej du. Inget av det... men prata o skratta kan jag... o uppfattas enligt mina arbetskamrater som charmig (sitter på jobbet just nu). De påstår att det är sånt som är typiskt för såna som jag!

• Medeltidsbrud

o det här verkar kul.
    Tänkte bidra med några kännetäcken på mig
    Envis
    obstinat
    Funderar mycke
    Intligent.
    Återhålsam med nya meniskor på gränsen till blyg.
    gissa den ni.

• Medeltidsbrud

Fast mamma brukar säga att jag är en get :)
    Iallefall i ett tidigare liv.:) :) :)

Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?