• ninjan

ot- får jag gissa ditt stjärntecken?

jaha..här sitter man och har alldeles för lite att fundera på :) Och då kommer man ju på ganska ovesäntliga trådar! Den här, till exempel :)

Intresserad av astrologi som jag är så skulle jag gärna vilja att ni beskriver er personlighet lite, så jag får gissa vilket stjärntecken ni är.
    Jo, knasigt, men sant :D

Vill bara se om jag kan nåt över huvudtaget, eller om det är dax att börja studera alla stjärnböcker igen.

Själv är jag rätt stabil som person. Verkar alltid lugn utåt. Ganska tyst och försiktig. Envis som tusan och ganska långsint.
    Kan ni gissa? Jo, en oxe :)

Ok, ni då? ..men berätta inte innan jag gissat! :)

• Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?
  • Dallas

ninjan
    Jag kanske inte är typisk för mitt tecken då?
    Inte jungfru heller

• Dallas

Lilla Li
    Jag är nyfiken på vad du är!

• Alexia

Ninja

=) Jepp! Men vilken av dom?

• anna81

Oj, detta var intressant och kul!! Lite svårt att hänga med, tycker jag som inte kan så mycket om horoskop. För att röra till det lite ytterligare :D Jag är född på gränsen mellan två stjärntecken. Nån som kan gissa vilka?

Väldigt känslig (överkänslig)
    Snäll och godhjärtad (ibland dumsnäll)
    Konstnärlig (sångerska)
    Orolig, lätt att få ångest
    Väldigt höga krav på mig själv
    Lite långsam
    Svårt att planera och strukturera min tillvaro
    Hobbypsykolog, både till vänner och okända
    Lätt för att anpassa mig till andra
    Diplomatisk
    Slarvig, rörigt hemma
    Anlig, intuitiv

• Daphne

Ohh kul tråd :)
    Är också intresserad av astrologi och jag kände igen min sambo i din beskrivning han är oxe :)

Jag kan ju avslöja att jag ligger mittemellan två tecken och har spår av båda.

Jag är social, hemmakär, impulsiv, velig och känslig.. du får säga till om du behöver mer info :D

En kompis som också är intresserad av astrologi har sagt att det här måste vara den sämsta kombinationen av stjärntecken ;)

• Daphne

anna81

Ohh kände igen mig i mycket av det du skrev.. undrar om du är samma som jag :)

Jag har också lätt att få ångest och min konstiga teori är att det ena tecknet skäms över det andra..hmm svårt att förklara hur jag menar men om jag varit välldigt aktiv på en lektion och med i diskussioner och sånt och varit väldigt typiskt det ena tecknet så när jag kommer hem så kan jag få jätte mycket ångest över hur jag betett mig och tyckt att jag är jätte ego och det tror jag har att göra med att det andra tecknet inte alls beter sig i grupp på samma sätt.. oj det blev långt och säkert förvirrat för rätt så många....

• bröllops häxan

Hej, vad kul :D
    Kan inte så mycket om astrologi och därför urusel på att gissa men jag är nyfiken *L* Vill någon försöka gissa på nig?

• Lena+Mattias=sant

Jag är pysslig och naturnära. Gillar lugna hemmakvällar och små fester inte särskilt mycket för att gå ut på krogen. Gillar att läsa böcker. Är naturvetenskapligt intresserad.

Min sambo är väldigt snäll, han klagar sällan. Han är inte särskilt praktisk. Han gillar naturen och foto. Han jobbar med datorer. Han säger sig vara blyg men har lätt för att skaffa bekanta/vänner.

Min pappa är lätt att övertala. Han är för snäll. Han blir lättare ledsen än arg. Han är praktiskt.

Min mamma klagar på det mesta (inte andra personer direkt men väder hennes hälsa osv). Hon har svårt att hitta vettiga pojkvänner. Hon tycker itne llivet är fullständigt utan en pojkvän. Hon har svårt att få tjejkompisar.

Det var fyra utmaningar. Vill du ha svar på mer frågor fråga på.

• anna81

Daphne

intressant teori! Jag fattar vad du menar. Kanske är vi samma, fast jag är inte så säker på att jag är typisk för mitt (mina) tecken.

Kanske är det detta att vara född mellan två tecken också gör en full av motpoler ( i mitt fall t ex stökig o slarvig å ena sidan, men också pefektionistisk, jätteblyg, men samtidigt social och älskar att uppträda)

Jättenyfiken på om vi är samma!

• bröllops häxan

Jag är ett "planerings freek" och engagerar mig i folk. Är intresserad av personlig utveckling och konst. Gillar att bjuda på middagar och att laga mat men tycker också att det är finfint med en dag ensam och bara "dega" i soffan med en bok eller tv. Lyssnar mycket på musik. Jag är mindre bra på att motionera och på att städa (fniss).

Kan du även gissa mitt yrke också så blir jag imponerad värre :D

Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?