Mars/April brudar!!! 2
Gahh.. såg att våran tråd är avstängd för svar.. vi måste ju fortsätta denna underbara tradition!!
Hoppas ni hittar hit alla!
Gahh.. såg att våran tråd är avstängd för svar.. vi måste ju fortsätta denna underbara tradition!!
Hoppas ni hittar hit alla!
Jag kommer behålla min klänning... Den är inte en traditionell brudklänning heller, så jag tror inte att den renderat ett speciellt högt andrahandsvärde ändå. Dessutom har jag fått den. :D
Nu är det min tur att gifta mig!! *tjohooo*
Önska mig gärna lycka till...men vädret har vi alla fall på vår sida ;)
Tjingeling!
Åååh, lycka till nu idag!! Och vilket väder!
Vårt vigselsamtal var skitroligt! Vi bara skrattade o skojade alla 4, lnappt seriöst alls. men så blir det ju när man känner prästen väl. Det var mest det praktiska vi gick igenom, stå o gå o sånt. Och så vilka texter osm ska läsas. Mannen har lite svårt att komma ihåg löftena, men han har en vecka på sig att sätta det!!
Lycka till, aprilbrud2007!!
ohooo, bara 1 vecka kvar nu. får hoppas på samma väder som idag =)
vi var ute vid kyrkan idag och rekade med våra fotografer. vi blev insläppta i kyrkan också, för det kom en vaktmästare när vi gick runt utanför. så nu vet vi exakt hur fotograferna ska göra, vart vi kan gömma oss efter vigseln, hur vi ska ta kort, etc. JÄTTESKÖNT att ha det avklarat så vi slipper tänka på et den dagen.
ojoj, det närmar sej allt... =)
Nedräkning...! *elefantfjärilarna anfaller i magen*
Stoooora humlor i magen nu!!!!
Vi var vid festlokalen idag, lagom bakfull efter min möhippa Så nu känns allt bra när man fått gå igenom det med ägarna.. vad på riktigt allt kändes när vi körde upp i alén till huset.. ett riktigt sus i magen..
Bara 13 dagar kvar!!
Halloj!
Är också relativt nygift (7/4), och hade en helt fantastisk dag! Det tråkiga är att den dan tar slut så fort. Måste erkänna att jag blir lite ledsen över det ibland, men snart kommer bilderna så det ska bli kul.
Grattis till dej saltakatten - vi gifte ju oss på samma (blåsiga) dag!
Så har man blivit hippad! Jag blev jätteöverraskad, jag var lite osäker på om det skulle bli ngt alls faktiskt. Dels för att så få är bjudna på bröllopet, o dels för att min bästa väninna har en liten bebis. Jag blev först lurad på ett ganska så roligt sätt, sedan var vi tre timmar på en bastuflotte i en liten sjö. VI grillade, drack champagne, bastade, badade (6 grader i vattnet) o solade. O så fick jag svara på lite tester etc om min blivande man. Allt jag gjorde kunde jag samla poäng på, till ngt pris senare på kvällen. Efter bastuflotten åkte vi hem till min syster, där vi duschade o gjorde oss i ordning, innan vi satte oss till ett dukat bord med en massa gott. Ostprovning m utvalda viner mm. Lite andra tester o annat skoj utsatte de mig för också. När alla var trötta o började vilja gå hem (ca 23.30) gick jag, min syrra o min bästa väninna till hilton som ligger precis bredvid för att ta en sista drink. väl där kom servitrisen inte med ngn drink, utan med ett nyckelkort. som pris i poängjakten fick jag en övernattning på hotellet! i ett jättefint rum med fantastisk utsikt o en underbart skön stor säng! Mkt välbehövligt eftersom jag har en liten ettåring hemma som vaknar om nätterna o tidigt om morgnarna... kl 10 idag kom de tillbaka o hämtade mig o vi åt en enorm frukostbuffé tillsammans. En superhärlig helg, o en hippa precis i min smak!
Jag säger bara oförglömligt, oförglömligt och åter oförglömligt...
...och vilken fest! Folk ville verkligen inte gå hem och alla bara dansade och dansade hade skitroligt!
Och vädret!! *mållös*
WOW säger jag bara.....VILKEN TOPPEN DAG!
Kraaam alla...ni har det bästa framför er! :) :) :)