• Fru Cinderella

Mars/April brudar!!! 2

Gahh.. såg att våran tråd är avstängd för svar.. vi måste ju fortsätta denna underbara tradition!!

Hoppas ni hittar hit alla!

• Svar på tråden Mars/April brudar!!! 2
  • Fru Cinderella

Stort grattis till er som gifter er idag.. kan inte fatta att det bara är sju dagar kvar till det är dags för en kväll.. är lite lagom nervöst här hemma kan jag säga och sambon ligger bakfull på soffan efter hans svensexa igår när vi egentligen tänkt fiffla med festprogrammen idag, men aja jag unnar honom det.. har nog tid med festprogrammen i morgon i stället

• A:s wife

har inte hunnit var inne här på flera dagar, men NU ÄR MAN GIFT!!!
    allting blev hundra gånger underbarare än vi nånsin kunnat drömma om!
    om några timmar bär det av på bröllopsresa, så jag vill säga LYCKA TILL till er som gifter er de närmaste veckorna! Och grattis till ni andra som gifte er i helgen =)

• Fru Cinderella

A:s babe

Stort grattis gumman, ha det så trevligt på resan nu

• A:s wife

_Cinderella_
    Tack tack tack!
    hoppas att ni får en underbar helg nästa helg!! passa på att njuta av varenda sekund, dagen går otroooligt fort så ta vara på ögonblicken! =)

• Fru Cinderella

Jo ska jobba å det.. just nu jobbar jag mest på att bli frisk.. låter mer som att jag säger bobbar när jag pratar :(

• twentyfirstofapril

Jag kikar oxå in, är helt slut idag, men ska skriva mer sen. Hade en heelt underbar dag. Den är bara över så himla fort, så lev er verkligen in i stunden. Det blev en dag som var allt vi drömt om och mer därtill!

Nyblivna fru Persson!

• Saltakatten

Åh, grattis till alla er som hunnit gifta er sen jag var här sist.

Hoppas att ni hade det superbra!

Själv sitter vi här och funderar över vilken bild vi ska som tackkort.

Krya på dig _Cinderella_!

• Saltakatten

Håller med nyblivna fru Persson,

Dagen tar slut alldeles för fort så se till att bara njuta!

• Fru Cinderella

Tror faktiskt jag håller på att bli frisk.. är no det i morgon *PepparPeppar*

twentyfirstofapril
    Gillade verkligen bilderna vid det vita huset.. wow.. och ditt hår görsnyggt

o färgerna i buketten och bilderna när ni går på stranden.. WOW ni måste vara supernöjda!

Svar på tråden Mars/April brudar!!! 2