******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!
Vad kul med marsvinen! Då har du lite annat att göra nu då! Jag tror att det är lika bra att göra klart det man kan så fort det finns luckor. Man vet ju aldrig... :-O
Vad kul med marsvinen! Då har du lite annat att göra nu då! Jag tror att det är lika bra att göra klart det man kan så fort det finns luckor. Man vet ju aldrig... :-O
Vad kul! Vill du berätta nåt eller hänger hon här oxå?
Precis som man vill ha det!
Er tårta låter jättehäftig! Och god...
Vi (jag) är så kräsen vad gäller tårtor så jag har faktiskt ingen aning. Tror det blir nåt med choklad, nåt med vanilj och nåt med passionsfrukt typ. Men vi ska provsmaka först som sagt. Jag kan absolut inte äta grädde, vilket ju försvårar det hela litegrann.
Sitter på jobbet som alltid. Har sökt 4 nya jobb nu. Och hoppas hoppas hoppas på att få nåt ev dem. Problemet är bara att det mest attraktiva jobbet vill ha referens från mitt nuvarande jobb. Och jag har inte sagt till min nuvarande chef att jag vill sluta. Nåt tips?
Ja det hade varit bra. Tyvärr ville de bara ha refernser med chefsbefattning. Usch, får fundera ut nåt. Annars får jag säga upp mig och hoppas att jag får nåt SNART.
Jag har ju inte jobbat så mycket, är bara 25 år...
Ska försöka ringa min f.d. pensionerade chef. Inte så kul, men men.
Det är så viktigt detta med jobb. Jag tillbringar massor av min vakna tid här och upplever INGEN livskvalitet just nu.
Nä slutgnällt om jobb. Om 4 veckor blir jag fru till världens underbaraste man!
Nä, hade chefen varit bra så hade kanske arbetsplatsen fungerat. Tack för ditt stöd.
Bens wife, 5 maj, Stockholm
Skogstigern, 5 maj, Stockholm
Farry4u, 5 maj, Falun
Cindey, 5 maj,
Littlepixiegirl, 8 maj, Lund
Bens wife, 5 maj, Stockholm
Skogstigern, 5 maj, Stockholm
Farry4u, 5 maj, Falun
Cindey, 5 maj, Borås
Littlepixiegirl, 8 maj, Lund
Kul att vi är några 5 maj brudar! Trodde inte det först. Verkar vara mer populärt att gifta sig närmare sommaren. För oss är 5 maj perfekt, vi förlovade oss 7 maj 2004, och våren inger hopp och liv tycker jag.
Varför valde ni andra just 5 maj? *nyfiken*