Inlägg från: Bens wife |Visa alla inlägg
  • Bens wife

******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!

Miss Sophie! : TACK snälla!

Oh my godness, om en vecka är det dax för mig!

Cinderella: är du frisk? Nervös?

Stor kram till dig!

• Bens wife

Hoppas vädret håller i sig ja, nån som sett nån 7 dygns prognos?

• Bens wife

Håller tummarna för dig imorgon, det kommer att gå jättebra!

Vi springer runt här hemma och fixar, och ropar; om en vecka är vi snart man och hustru!!!
    Helt galet.

• Bens wife

Skogstigern: tack!
    Sitter just nu hos M2Bs föräldrar och skriver ut festprogrammen, går riktigt bra faktiskt. Bara att sy ihop dem sen som känns tungt Men mysigt på samma gång.
    Håller tummarna för Cinderella idag!!!!!

• Bens wife

Skogstigern: Åh tack, det var bra tips! Ska börja sy snart, har vikt alla häften. Jag vet dock att trådspänningen i vår symaskin är dålig oxå, så det kanske får bli sidenband även för vår del...
    Hör av mig om jag undrar nåt mer.

*om 1 vecka är jag fru!!!!!!!!*

• Bens wife

Äntligen, nu är våra festprogram klara. Fy f-n vad jobbigt det var med de sista 20 programmen..... puh. Blev inte jättesnyggt eller jätterakt men s-it samma. Sambon och jag satt under flitens lampa och slet med varsitt glas vin, rätt mysigt ändå. Kanske pga vinet det blev snett...

Natti natti

• Bens wife

Idag har vi lämnat in M2Bs frackskjorta på kemtvätt och pressning.
    Har inte hänt så värst mycket annat, mer än att vi vilar oss i form Och sparar pengar...

Grattis Cinderella! Ska bli spännande att höra om din dag!

• Bens wife

_Cinderella_: GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!
    Låter som ni haft en toppendag! Ser såååå fram emot om 6 dagar när det är min tur

• Bens wife

Skogstigern: nä inte klump i magen men svårt att sova däremot. Och svårt att somna om eller ligga kvar i sängen, vill gärna studsa upp så fort jag vaknar Alltid redo

• Bens wife

Skogstigern: vad spännande, hoppas ni får en trevlig resa! Bilder på din klänning är efterlängtade

Svar på tråden ******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!