Inlägg från: Bens wife |Visa alla inlägg
  • Bens wife

******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!

Konstant fladdrande i magen skulle man kunna säga
    Har sammanställt en telefonlista med alla viktiga telefonnummer som kan tänkas behövas under dagen. Har mailat den till toastmastern för att ytterligare kunna släppa och bara njuta.
    Igårkväll gjorde vi om bordsplaceringen ännu en gång, det blev superbra. Får se om vi kan hålla oss nu

• Bens wife

Ska jobba idag och imorgon, sen är det semester 1 vecka, ska bli skönt att få fixa det sista i lugn och ro.

På fredag kommer två av mina tärnor (som då tagit ledigt) vara med mig nästan hela dagen, vi ska springa de sista ärendena tillsammans och ha myskväll. Sen sover de hos mig och det känns jättemysigt. Blir nog inte lika stressad på dem som jag skulle bli på min blivande Skämt åsido, det är ju inte varje dag man sover över med sina vänner... Äter dip och räkor... mums.
    En sak till, jösses vad naken jag känner mig utan min förlovningsring! Den är ju inlämnad på rhodering. Jag längtar såååååå tills jag får hämta ringarna på fredag.

• Bens wife

Ja, hjäääääääääääääälp nu är det snart dax.
    Fick ett SMS i morse av min ena tärna: "bara 4,5 dagar kvar nu".
    Folk på jobbet som är lediga imorgon kommer och kramar och säger "lycka till, vi ses efter bröllopet". Känns overkligt att vi äntligen är där...

• Bens wife

Fru Cinderella:
    Jättekul att se bilder! Gillar verkligen din klänning! Grattis igen. Snart är det min tur..

• Bens wife

Tack! Ser fram emot vår dag såå mycket. Önskar jag kunde bromsa tiden, tror det kommer att gå superfort.

• Bens wife

farry4U: usch då! Förkylning? Vila, vila och vila! Håller tummarna för er!

• Bens wife

Usch, var precis inne på SMHIs hemsida, det är ett regnmoln oroväckande nära sthlm på lördagens prognos
    Jösses vad hönsig jag känner mig *skäms*.
    Hoppas ju såå på bra väder även om det inte går att påverka. Nån som kan blåsa molnet åt nåt annat håll?!

• Bens wife

Min tärna som ska sjunga ringde just, hon har ont i halsen... Fint. Jaja, det får väl bli piano utan sång i värsta fall...
    Vi skippar träningen imorgon och de får provsjunga på lördag innan vigseln istället.
    Har hela tiden funderat på, vad gör man om vigselförättaren eller frisören blir sjuk? Inte kul alls men inget man kan påverka. Undrar om de har stand ins?

• Bens wife

Skogstigern: Välkommen tillbaka! Jag har saknat dig! Kul att ni har haft det bra. Vad säger du om vädret till vår dag? Du har väl en bra känsla?

• Bens wife

Jag har tagit ut min fina klänning ur klädgarderoben och nu hänger den ut sig på garderobsdörren, den är sååå fin! Tur att det är en skrynkelklänning i sig, så behöver jag inte fundera på strykning osv.

Svar på tråden ******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!