Juli 2008
Nyfiken om det är fler än vi som ska gifta oss i Juli 2008?
Nyfiken om det är fler än vi som ska gifta oss i Juli 2008?
jag ska!!! =) ...asså gifta mig i juli år! =) ..läste bara första inlägget =)
Jag ska gifta mig i Juli 2008. Närmare bestämt den 26... Då e d 6 år sedan vi träffades...
Stjärngudinnan:
trevligt!
Har åxå börjat planera massor kyrkan e bokad å snart e festlokalen det me.. solist har vi åxå..*ler* Hoppas att flytten går bra!
Jag vet knappt var man ska börja bara!!!
Anettan73
börja med kyrka å festlokal sen finns det massor me skoj..*ler*
Hej hej!!
vi ska gifta oss den 19 juli nästa år.. ska boka kyrka och lokal snart.. annars har vi inte kommit så¨långt.. känns som de inte finns sådär jätte mycke man kan göra än fast man hemskt gärna vill.. längtar som en tok och tycker att tiden går alldeles för sakta!
Jag har inte heller nån rng på fingret än.. kommer i sommar men jag får inte veta när spännande..men nervöst
sommarbrud08: Då gifter vi oss på samma dag
~Norrsken~: jaha va kul hur långt i planeringen har ni kommit då? såg att ni skulle kolla på kyrkor och lokaler.. har ni hittat nått bra?
vi har hittat en jätte bra festlokal och vi vet vilken kyrka, men vi har inte bokat nått än.. men på tiden at göra de snart.. vi bor i en populär sommarstad så man måste vara ute i god tid med de mesta.. samma med inbjudningarna, vi måste skicka ut dom i mars-april så gästerna får boende när dom kommer hit
sommarbrud08: Vi har väl det mesta klart i tanken, men inte så mkt mer än så
Jo vi har hittat en underbar liten kyrka precis utanför Södertälje och en otroligt vacker festlokal som ägs av sambons nya jobb. Så vi får se om det blir den kombinationen
Ah, bor ni på västkusten eller? Där är ju så vackert!
~Norrsken~: ja ungefär som här då.. man har de mesta i tankarna
Va bra de hade blivit då om ni kunde fått hyra/låna den lokalen!
var i landet bor ni? bor ni i Södertälje?
Ja vi bor på västkusten Lysekil
Men min sambo är från Stockholm och jag är från Falkenberg men har bott här i Lysekil i snart 7 år.. de är jätte fint här.. speciellt på sommaren.. och allt är ju populärt