• M&H

Juli 2008

Nyfiken om det är fler än vi som ska gifta oss i Juli 2008?

• Svar på tråden Juli 2008
  • värmlandstjej

Godmorgon
    Här är en till som ska gifta sig 2008. Vi ska gifta oss i maj men jag tänkte jag hänger på den här tråden än då!!

• Pumpkin

sommarbrud08: Än så länge bor vi i Skellefteå, men vi ska flytta ner till Södertälje om en månad
    Åh, Lysekil! Har bara varit där en gång men har underbara minnen därifrån. Otroligt vackert!

värmlandstjej: Annars finns ju den här tråden för 2008-brudar www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2227838.html

• sommarbrud08

~Norrsken~ oj de va en bit härifrån
    jaha ok.. har ni släkt och så i södertälje eller?
    jasså du har vart här ja de är väldigt vackert här.. med alla klippor och vatten överallt
    ska ni ha ett stort eller litet bröllop?

• Pumpkin

sommarbrud: Nej, ingen släkt i Södertälje, men min familj bor strax norr om Stockholm, så det blir väldigt nära i alla fall
    Vi kommer väl ha ett mittemellan-bröllop kan man säga, gästlistan kommer att hamna på ca 70-80 personer. Ni då?

• Anettan73

Mitziemoe

Jag har bokat kyrkan redan. Var väldigt viktigt för mig att jag verkligen fick gifta mig i just den kyrkan.

Håller på att kolla upp lokaler mm mm
    Då alla på min sida både kompisar o familj bor i Malmö o HAns bor i Eslöv så ska vi vara mitt emmelan så d blir Lund

Tycker att detta verkar jätte klyddigt o jobbigt. HAr liksom inte kommit in i det än... Har nog inte ens fattat det ordentligt än väl

• sommarbrud08

~Norrsken~ jaha ok..då förstår jag
    ja vi kommer också bli nått sånt 70-80 pers. längtar som bara den..tycker tiden går väldigt sakta
    men precis som Anettan73 sa man har nog samtidigt inte riktigt förstått detta än
    vad ska ni ha för färgtema?

• Pumpkin

sommarbrud: Nej, man har nog inte förstått det än faktiskt... Det känns fortfarande väldigt luddigt och abstrakt när man tänker på det
    Från början hade vi tänkt typ turkost, lime, rosa och pärlvitt, men nu är jag lite inne på turkost och guld... Men samtidigt vill jag ha lime och rosa Ni då?

• sommarbrud08

~Norrsken~ ja visst gör de
    Va fina färger ni valt.. vi har inte riktigt bestämt men vi är väldigt mycket inne på rosa och vitt.. rött är också fint men rosa känns mer sommrigt
    har ni kollat nått på klänningar än? va för typ av klänning vill du ha?

• Pumpkin

sommarbrud: Tack, kul att du tycker det! Jag älskar rött också, men det känns inte rätt helt enkelt för den stilen jag vill ha på bröllopet. Rosa och vitt är ju klassiskt och romantiskt - funkar alltid!

Jag vill ha en axelbandslös a-linjeformad klänning, eller möjligtvis en halterneck. Tycker det är svårt, har hittat hur många drömklänningar som helst redan. Pronovias älskar jag, men vem 17 har råd?
    Vad vill du ha för klänning då? Och hur har du tänkt ha håret?

• sommarbrud08

känns vi har ganska lika tänkande
    vill också ha en axelbandslös eller halterneck klänning
    ja de finns miljontals fina klänningar..man hinner nog ändra sig en del gånger innan
    Jag vill ha lockigt och uppsatt med lite lockar som hänger ner och så blommor i håret.kanske en tiara.. har inte bestämt får se.. hoppas du kan se lite framför dig hur jag menar hur vill du ha de?
    Har ni några barn?

Svar på tråden Juli 2008