14 juli 2007
mag14
vi ska inte ha någon präst. däremot så ska vi träffa vår vigselförrättare bara några dagar innan vigseln.
mag14
vi ska inte ha någon präst. däremot så ska vi träffa vår vigselförrättare bara några dagar innan vigseln.
bara två månader.... hjäääälp, nu är det riktigt näääääära!!!!
Vi har fixat det mesta, bara solist och stråkar kvar till vigseln, känns lite jobbigt, men det är väl bara att ta tag i det
Jag har skickat in hindersprövningen idag, hur lång tid tog det för er att få tillbaka det?
Det måste väl komma inom ett par veckor eller?
Vad har ni kvar att göra?
Vi har några saker kvar som håller mig vaken om nätterna....
Festprogram
Placeringskarta och kort
solist till vigseln
Vigselprogram
Bestämma maten (har kock)
Dekorationer till vigselplats och till bord...
50 dagar !!!!!
HJÄLP!!!!!
Har lite panik nu känner jag!!!
Sitter här med min underbara vigselring på och surfar på nätet. Jag vill ju bara prova den en lite stund
Ska snart ta av mig den igen....
klotjohanna: hahah. jag gjorde lika dant med förlovningsringen....och blev påkommen...ska nog gå och lägga tillbaka den nu. jag vet ju att om 50 dagar får jag ha den på mig alltid!!!
jag är ju snart en mogen & förnuftig FRU!!
Fru Elisabet Ek
Jempa07
Vi har vissa grejer kvar. mest rrande utomhusvigseln vi ska ha. Ni då?
Jempa07: vad skönt att det börjar ordna upp sig för er. Vi har många frågeteckan kvar käns det som
Jag börjar också bli nervös. det är inte alls lång tid kvar.....
Gabbies: kan du inte föra över lite av ditt lugn till mig....
Nu har jag fått tag på två violinister till vigseln. De ska bara bekräfta att de är lediga... är dom det så är det en STOR lättnad!!!
Solist börjar också ordna upp sig, vi ska bara fixa kompandet och vilka låtar som hon ska sjunga.
Två stora saker som har hållt mig vaken börjar äntligen ta sin form!!! Haleluja.
Snart har vi stisa OSA datum, på fredag. Det är ca 20 personer vi itne fått svar från ännu, lite tråkigt men vad jag förstår det som så är det inget ovanligt.