14 juli 2007
det är så tråkigt att itne gästerna vill svara. Jag vet att det betyder mer för oss än för dem. Vi får väl se hur många som ringer sista dagen...
det är så tråkigt att itne gästerna vill svara. Jag vet att det betyder mer för oss än för dem. Vi får väl se hur många som ringer sista dagen...
jag visste inte om jag skulle bli hippad eftersom vi bor 50 mil "hemifrån". Men nu tyder det verkligen på det...
Gabbies; vi har också osa imorgon. 6 stycken har inte svarat. de senaste dagarna har det öst in anmälningar....
Idag har jag beställt nya visitkort till jobbet Nytt namn och ny e-mailadress....så konstigt.
gabbies: hur har det gått? är som har hört av sig?
vi saknar 3 personer på vår lista. den ena kommer säkert bara glömt bort det. De andra två kommer nog inte (de bor i norrland och bröllopet är i skåne) vet inte om de inte förstår att man inte bara ska ringa om man kommer....
Jag ligger och solar och gör bordsplaceringarna och oh my gud vad svårt det är!!!!!
FredagenDen13: Ja att det står den 14/7 i trådstarten tyder ju på att vi gifter oss den 14 allihop
men du är väldigt välkommen att vara med här och skriva. det är ju itne så många timmar som skiljer
Andromeda: vad kul med svensexan men tråkigare med din pappa och systerns pojkvän...
Det är vår dag, brudparens, och allting ska vara som vi vill utan att någon kommer och lägger sig i. ni får fundera på om ni orkar ta striden eller om ni bara ska bjuda honom och orka gå vidare med resterande planering.
Vi har haft någon som ifrågasatt att deras barn inte är bjudna men där har vi varit hårda. inga personer under 18 år...så ni får bestämma hur ni vill ha det ska ni ändra på reglerna och undgå mer irritation från din pappa elller ska ni håla på det ni vill?
håla är då såklart hålla.
hur ska ni göra med dukningen? det är en sak som vi inte har börjat tänka på...
bordsdekorationer är klara, blommor och glashjärtan. men serverringar och placeringskort har vi inte funderat på..
nougat: av 66 bjudna kommer 58.
ett tips:
www.pandurohobby.se/menu/MenuServlet