14 juli 2007
Jag är inte ett dugg nervös faktist.. Känns som att det är mkt längre tid kvar.. :)
Jag är inte ett dugg nervös faktist.. Känns som att det är mkt längre tid kvar.. :)
EhC: Jag brukar aldrig vara lugn det är det som är så konstigt. Men jag är glad att jag är det, men känner jag mig själv rätt så kommer jag att vara hysterisk och inte sova en blund veckan innan.
Vi har också OSA på fredag och 22 gäster har inte svarat..
Nej jag tror inte att jag blir hippad.. :(
OSA imorgon och fortfarande 17 gäster som inte har svarat..
Jag har just beställt världens mest onödiga grejjer. Tröjor till mig och C som det står Just Married på.. Plus att jag beställde en tröja till mig som det står Bride to be på som jag ska ha nu innan, det är ju bara upploppet kvar.. :)
Jag köpte dom från www.rofa.se Det är en sida där man väljer själv vad dom ska skriva på tröjorna. Det är alltså inte färdiga just married tröjor.. men dom var billiga..
Tajci78: Var det dom på rofa du menade? Champangeglasen alltså...
Jag är fortfarande inte ett dugg nervös.. Men tycker att tiden går så sakta..
Jag beställde dom från roga igår.. tyckte inte att det var så dyrt..
EhC: Vi saknar 3 par som inte har hört av sig. Dom ena vet jag inte kommer dom andra har jag ingen aning om.. Känns tråkigt att man inte ens kan höra av sig..
våran festlokal har dukar som man får låna.. det ingår i priset, jättebra tycker vi. :)