• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080505 blivandefruandersson08 ? danielatheresew.weddingannouncer.com

080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 snitte ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080802 angelica79 ? angelicarichard.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 madlin ? linjer.blogspot.com
    080809 Jenny_Åland ? blogg.gamman.se/Jenny_Åland

sajber.pillan ? home.gamman.se/pillanochkjelle
    chickpea
    Budgetbrud2008
    Finlandssvensk

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html
    5. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2038902.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
  • Pumpkin

Om ni är nyfikna på hur homestylingen blev så kan ni se bilder här www.hemnet.se/a.asp&q=1&s=4

Dock var mäklaren usel på att ta bilder - han verkar väldigt fascinerad av våra golv

• madlin

Jag är vaken.. sen 5..... gaah...

Va mysigt ni hade det i er lägenhet, samma säng har vi med *s*

• Pumpkin

madlin: Sen 5?!?!

Tack! Ja, Malm är väl inte så ovanlig kan jag tänka mig

Synd bara att mäklaren tog så dåliga bilder...

• madlin

~Norrsken~:
    Ja..... jag vaknade 5 och låg o fnulade, kunde inte somna om. Sen skulle sambon upp vid den tiden så jag låg o undrade när alarmet skulle köra igång, men de gjorde den inte så fick väcka honom. Då hade han glömt sätta alarm ;)

Sen åkte han o jag kunde absolut inte sova, katten var på mig som en klisterlapp när han märkte att jag var vaken.. *s* Så jag har tassat omkring här hemma o försökt pysslat lite, har bara ingen ro.. är så nervös för dagen...

Ja... nog var de lite knepiga vinklar alltid.. mycket golvfokus *hihi* och sedan var de svårt o få ihop bilderna hur lägenheten egentligen såg ut.

• Pumpkin

madlin: Åh, så jobbigt!
    Vad är du nervös för?

Jo, han gillar golv uppenbarligen. Golvfetishist kanske? Ska ta egna bilder idag har jag tänkt...

• stjärngudinnan

Ibland blir jag tokig på alla krav man har på sig själv! Man ska vara en bra flickvän, dotter, syster, kollega, vän. Man ska prestera bra på sitt jobb. Man ska vara snygg, vältränad, laga bra och nyttig mat, ha det snyggt och fint hemma osv osv Förlåt mitt gnällande, har bara en sådan dag idag, känner mig utmattad av allt!

• MrsNyberg2B

Norrsken - Det ser fint ut iaf... Det var nog smart att måla vitt! (i badrummet)

Nu ska jag och sambon susa iväg på vår slottsweekend. SÅ MYSIGT. Hoppas man kan slappna av ordentligt..

Ha det bra gott i helgen tjejer - vi hörs i morgon!

• stjärngudinnan

Norrsken: Jag älskade mönstret på er tapet i hallen! Jättefint!

madlin: Här fick min sambo gå upp klockan åtta med katterna för att jag skulle få sova lite till idag. Vår ena misse ville inte låta mig få sova inatt. Hon buffade på mig, slickade mig i ansiktet, jamade och trampade runt på mig.. Vet inte varför hon var så orolig. Katter är undrebara men ibland känns det som att ha småbarn när man har katt

• Pumpkin

stjärngudinnan: Jag förstår precis hur du känner dig! Jag har såna dagar då och då jag också...
    Kul att du gillade tapeten Vad tyckte du om resten av lägenheten då?

MrsNyberg: Ja, det blev mycket bättre faktiskt!
    Ha så jättetrevligt på er slottsvistelse, kom hem riktigt utvilad!

Nu har jag knäppt egna kort på lägenheten, ska slänga upp dem på FL så kan ni se

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6