• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080505 blivandefruandersson08 ? danielatheresew.weddingannouncer.com

080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 snitte ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080802 angelica79 ? angelicarichard.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 madlin ? linjer.blogspot.com
    080809 Jenny_Åland ? blogg.gamman.se/Jenny_Åland

sajber.pillan ? home.gamman.se/pillanochkjelle
    chickpea
    Budgetbrud2008
    Finlandssvensk

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html
    5. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2038902.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
  • stjärngudinnan

Godmorgon! Nyss uppstigen efter en låååång sovmorgon. Jag ska aldrig mer dricka rödvin under en hel fest, blev så otroligt seg och tung i huvudet och ändå drack jag inte så mycket! Ska försöka få iväg sambon och köpa cola, perfekt dagen efter!!

Norrsken: Du som har koll på det mesta När kommer nästa svenska bröllopstidning? Bröllopsguiden kom i slutet på augusti såg jag, men de andra?

• Pumpkin

stjärngudinnan: Hade ni trevligt då?

Nästa nummer av Allt om Bröllop kommer 22 maj tror jag

• stjärngudinnan

Norrsken: Ja, det var riktigt trevligt! Vi gick aldrig ut utan satt hemma hos vår kompis hela kvällen allihopa. Klockan sprang iväg och vi var väl hemma vid halv tre tror jag. Åh, vad bra. Jag har lite bröllopstidningsabstinens nu! Om man ska köpa utländska tidningar, vilka ska man då köpa?

Vad ska du göra idag då? Kommer Lasse hem ikväll eller?

• stjärngudinnan

Tidningarna amelia brud och cosmopolitan brud, kommer de bara ut en gång per år eller?

• Pumpkin

Amelia Brud & Bröllop kommer en gång per år, men med Cosmopolitan Brud vet jag inte faktiskt. Gillade den inte så jag har inte tänkt så mkt på det

Mina favoriter bland de utländska är Brides, Wedding Ideas och Martha Stewarts Weddings. InStyle Wedding är bra också. Jag försöker dock begränsa mig lite från de utländska tidningarna nu, det blir så mkt pengar om man ska ha alla

Idag vet jag inte vad jag ska göra... Titta på TV typ Lasse kommer inte hem förrän imorgon, han påbörjar resan ikväll. Själv då?

• madlin

urk... här är en till med rödvinshuvud, blev kanske 4 glas innan jag övergick till vatten. Ville verkligen inte kliva upp imorse *hrm*

Missade Eurovision, men hörde slutklämmen o poängutdelningen på vägen hem i bilen. Kanske var tur att man inte tillbringade kvällen framför tv'n då.. uselt....

• stjärngudinnan

Norrsken: Vi ska fortsätta vårt packande.

Jag håller med dig. Cosmopolitamn Brud var inget bra men just nu har jag bröllopstidningssug, så då duger vad som helst Men det är nog bättre att kika lite i de utländska hyllorna. Jag fick ju bra tips av dig nu!

• stjärngudinnan

Madlin: Visst var det uselt! Tråkigt att alla bara röstar på sina grannländer *BLÄ*

• Pumpkin

Ja alltså den här kompisröstningen är ju verkligen bedrövlig! Nej, jag ska inte titta på ESC igen förrän de inför jury igen. Om det nu nånsin händer...

• Meddelande borttaget
Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6