• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080505 blivandefruandersson08 ? danielatheresew.weddingannouncer.com

080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 snitte ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080802 angelica79 ? angelicarichard.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 madlin ? linjer.blogspot.com
    080809 Jenny_Åland ? blogg.gamman.se/Jenny_Åland

sajber.pillan ? home.gamman.se/pillanochkjelle
    chickpea
    Budgetbrud2008
    Finlandssvensk

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html
    5. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2038902.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
  • Brud 2008

Norrsken: Jag trodde inte heller att jag skulle få gå på någon, men så blev det så iaf :)
    Först fick hon göra några uppdrag, fråga män om hur man håller äktenskapet lyckligt och fota olika teman. Sedan fick hon sjunga in en kärlekslåt i en studio. Sedan hade vi picknick, och så badade vi bubbelpool. Sedan gick vi ut till en nattklubb och tittade på ESC :)

• Pumpkin

Grr, nu är jag ARG! Jag och sambon har just haft ÄNNU ett gräl om den där jäkla mäklaren som han tydligen avgudar. Han tycker INTE att mina bilder är bättre och vill alltså INTE att vi ska byta ut bilderna som är i annonsen nu. Okej, jag är inte världens bästa fotograf, men hittills har jag inte pratat med nån som inte tyckt att mina bilder är bra, men bara för att han och hans jäkla bror ("som ju faktiskt nästan är en proffesionell fotograf" (bara för att han är en nörd med videokameran i högsta hugg)) inte tycker att mäklarens bilder var så dåliga så ÄR det så (enligt honom alltså)!

• Pumpkin

Och den där blinkande smileyn ska INTE vara där!

• MrsNyberg2B

Norrsken - Löjligt! Kan ni inte ha alla bilder då? Jag tycker ju iofs att dina var väldigt bra, så jag förstår inte varför ni inte kan ha dem istället, men om det nu är så mkt bättre med de andra (????) så ta allihop..

• Pumpkin

Lasse skulle ringa mäklaren och be honom ta nya kort imorgon. Blir de inte bättre då så skiter jag i vad Lasse säger!

MrsNyberg: Kul att ni trivdes så bra på slottet! Vilket slott var det?

Brud 2008: Låter som en jättetrevlig kväll!

• stjärngudinnan

Vi har nog hittat en ny festlokal. En jättefin festsal. Vi ska undersöka hur mycket det kostar att hyra det samt om det får serveras alkohol där. Jag tror det eftersom jag vet att det har varit en bröllopsfest där tidgare i år. Det skulle vara perfekt att ha catering och betalbar till självkostnadspris där. Vi har precis mailat en förfrågan om priser osv, så håll tummarna för oss

• Pumpkin

stjärngudinnan: Kul! Håller tummarna

blivandefruandersson: Inte alls ful!

• blivandefruandersson08

~Norrsken~ hmm tycker du inte det?

• Pumpkin

Nej, det tycker jag inte! Är det första gången du testar? För i så fall är du ju verkligen superduktig!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6