• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080505 blivandefruandersson08 ? danielatheresew.weddingannouncer.com

080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 snitte ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080802 angelica79 ? angelicarichard.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 madlin ? linjer.blogspot.com
    080809 Jenny_Åland ? blogg.gamman.se/Jenny_Åland

sajber.pillan ? home.gamman.se/pillanochkjelle
    chickpea
    Budgetbrud2008
    Finlandssvensk

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html
    5. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2038902.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
  • Brud 2008

Min sambo håller sig inte alltid på sin sida, men sen vi fick en bredare säng har det funkat bättre... Men vad som är värre var när min syster och min pappa delade säng när vi var bortresta. Mitt i natten vaknade pappa av att min syster låg nästan över honom. När han tittade på sidan låg hennes nalle och bredde sig över typ 2/3 av sängen Tur att man inte sover med honom, då skulle man ju aldrig få plats

• Pumpkin

1.60 skulle räcka för oss också, men när nu mamma och hennes sambo erbjudit deras säng så tackar man ju inte nej Dessutom kan det vara bra att ha så bred säng som möjligt sen när man väl får barn har jag hört

• madlin

Jag är vaken, ska strax åka iväg o kolla på den nya lokalen vi ska ha - och beta av alla frågor till den stackars tanten *ler lite*

• madlin

ska INTE glömma kameran denna gången, tänkte lägga upp lite bilder på bloggen sen.

• Pumpkin

Bra, glöm INTE kameran, vi vill ju se!

Här sitter jag i ett moln av bränd ättika och huvudvärken börjar bli olidlig

• InaHjärtarAdam

gomorron brudar!
    idag åker jag till göteborg! kunde inte sova inatt för att jag var nervös över att behöva sova utan adam en natt, hihih.. jag är för klen! vi sover för övrigt i en loftsäng på 120 i bredd! det ni! vi ska dock snart få tillbaka vår 160säng som vi hade sålt till en kompis. det funkar inte riktigt med loftsängen när jag behöver gå upp och kissa typ tre gånger varje natt...

har fått svar från min biologiska mamma, vi ska ses på restaurang bamboo (mongolisk mat) på torsdag.. får se hur detta ska gå. hon och mina halvbröder erbjöd sej att hämta upp oss i olofstorp, men vi ska nog åka in själva och ses på restaurangen på en gång.

jag är så glad! det är jättemånga på familjeliv som sagt att min klänning är jättefin:) trodde jag bara skulle få höra att den var asful och såg ut som en glasstrut. dessutom många som sagt att jag är vacker i min klänning. tänka sej, det trodde jag inte! vilken bonus!

norrsken:
    VARFÖR sitter du i ett moln av bränd ättika??

• Pumpkin

Grr, så irriterande!
    Tänkte att jag skulle kolla upp det här med flyttning av telefon nu inför flytten, så jag gick in på BBB's hemsida. En flyttning kostar 500 KRONOR! Men de har ingen nyteckningskostnad, så om man är smart så säger man upp sitt gamla abonnemang och tecknar ett nytt = gratis. Problemet är att uppsägningstiden är 1 månad från kommande månadsskifte! Så jag tänkte att man kanske kan överlåta telefonen på kommande ägare av lägenheten, men se då kostar det 350 kronor + att den nya "ägaren" av abonnemanget måste vara en familjemedlem. Så nu måste vi alltså betala 500 spänn bara för den där jävla telefonen *MORR*

• Pumpkin

Ina: För att några av tjejerna här skulle göra rent i microvågsugnarna, så de ställde in skålar med ättika och körde en liten stund. Problemet var bara att i en av skålarna var det för lite ättika - så det brändes!

Jag tycker att både du och din klänning är jättefin, men det visste du redan!

• Maggies

Ina: De har alldeles rätt om din klänning och hur fin du är i den.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6