• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080505 blivandefruandersson08 ? danielatheresew.weddingannouncer.com

080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 snitte ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080802 angelica79 ? angelicarichard.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 madlin ? linjer.blogspot.com
    080809 Jenny_Åland ? blogg.gamman.se/Jenny_Åland

sajber.pillan ? home.gamman.se/pillanochkjelle
    chickpea
    Budgetbrud2008
    Finlandssvensk

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html
    5. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2038902.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
  • Pumpkin

De ska väl införa tullarna igen i Stockholm? Då borde de ju verkligen sänka busspriserna, för annars kommer det ju bli världens fiasko - folk kommer åka bil ändå! Men nej, det ska väl höjas ännu mer har jag hört, i alla fall månadskorten, speciellt om man åker från Södertälje.

• MrsNyberg2B

Är det sant?! Iofs inget förvånande, men man undrar ju ungefär HUR de tänker sig att det ska få folk att pendla mer. Överfulla tåg, trängsel och dyrt mot luft, sittplats och billigare (eller iaf lika dyrt). Visserligen bilköer, men det händer ju lite då och då att tåg blir försenade också, t.ex när det helt oväntat kommer SNÖ i december.

• InaHjärtarAdam

norrsken:
    jepp, månadskorten ska höjas från 600kr till 900 kr! huvva!! för mej kostar det 26kr per väg när jag ska till jobbet.. det är en station och det tar inte ens två minuter.. visst kan man ju alltid gå, men när man slutar på kvällen och det är mörkt så vill man ju inte gå hem själv under en massa mörka broar och brevid ett industriområde..

• Pumpkin

MrsNyberg: Jag vet! Det är helt sinnessjukt!

Ina: Galet! Jösses, fan så mkt pengar! Eller egentligen är det inte så mkt pengar om man tänker att man får åka hur mkt man vill i en månad både t-bana, pendel och buss, häruppe kostar det ju MKT mer att bara åka buss, men ändå

• InaHjärtarAdam

madlin:
    lokalen ser jättefin ut!! :)

man blir ju nästan lite avundsjuk på er alla som har så fina lokaler. vår är helt ärligt jätteful. men det är den enda som finns för oss att välja på (för min pappas skull) så det får bli den helt enkelt.

• Pumpkin

madlin: Hur fint som helst ju!

• madlin

InaHjärtarAdam: tack! ja de ligger jättefint till också :)

Lokalen är ju inte allt heller, man kan göra den mysig med lite dekorering om inte annat!

• madlin

~Norrsken~: ja vi är nöjda, blir fint med honnörsbord och alla dekorationer där inne och ute.. :)

• Pumpkin

Jag ska fasiken gifta mig i Dalarna jag med!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6