• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080505 blivandefruandersson08 ? danielatheresew.weddingannouncer.com

080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 snitte ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080802 angelica79 ? angelicarichard.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 madlin ? linjer.blogspot.com
    080809 Jenny_Åland ? blogg.gamman.se/Jenny_Åland

sajber.pillan ? home.gamman.se/pillanochkjelle
    chickpea
    Budgetbrud2008
    Finlandssvensk

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html
    5. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2038902.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
  • madlin

080808: ja man sparar ju många tusenlappar på så vis! Va skönt att andra också tycker den är fin :)

• 080808

madlin: Ja det är perfekt. Skulle man köpa en klänning till samma pris här så skulle man ju inte få nåt för pengarna.
    När gifter du dig?

• Pumpkin

080808: Ja, vi är mitt uppe i köp-/säljsnurren. Har skrivit kontrakt på nya lägenheten och igår var visningen på den vi bor i nu. Mycket att tänka på Jag flyttar om exakt 2 veckor idag och sambon flyttar om drygt 3 veckor

madlin: Smart! Ska nog beställa nån finare klänning därifrån jag också sen

Här hittas inte så mkt på eftersom sambon är på jobbet och jag känner mig alltmänt hängig. Har träningsvärk i ryggen efter all städning igår! Men storhandlingen ska väl gå an i alla fall. Själv då?

• 080808

Norrsken: Trevligt. Bor ni ihop nu också eller blir det då ni flyttar ihop eftersom ni inte flyttar samtidigt?

• madlin

080808: Näe, de är inte ens att man betalar enbart arbetskraften med dom pengarna :( Jag gifter mig redan i år 070825! :) Vart hade du tänkt beställa isåfall?

~Norrsken~: ja då får man ju klänningar som inte är som alla andras också.
    Oj oj... så du städade hela lyan? Du får ta de lite lugnare så du inte överanstränger ryggen!

Hos mig blir det lugnt, jag ska pyssla lite här hemma. Göra det sista på inbjudningarna så man kan lägga dom på lådan, stryka gardinerna jag tvättat en gång för krympning så jag kan fålla upp dom. Så taskigt väder, annars hade de suttit fint med en långpromenad!

• Pumpkin

080808: Nejdå, vi har bott tillsammans i nästan två år Det är bara det att vi måste vara nere i Södertälje den 1 juni för att fixa avslutet på köpet, och eftersom jag jobbar min sista dag den 31 maj så stannar jag kvar därnere. Sambon jobbar däremot 1 vecka till, så han åker hem hit igen och bor hos sina föräldrar sista veckan

• Pumpkin

madlin: Ja såhär rent har det nog aldrig varit här hemma - det var ju första gången nånsin som jag putsade fönstrena i den här lägenheten Hade ju vart skönt med hjälp, men Lasse jobbade ju så...

Jag vill fixa med adressändringen nu, men vi måste beställa flyttning av telefonen först så vi får ett nytt nummer att skriva på flyttkorten. Och flyttningen av telefonen ska Lasse göra, så jag får snällt vänta

• madlin

~Norrsken~: duktig du varit! Putsa fönstrena är ett måste här var tredje månad för annars ser man inte ut *skratt* Har garageportar under mer eller mindre alla våra fönster, och nerfarten är grus - så de blir en del skit därifrån..

Åh... va jobbigt o vänta sådär... :S

• Pumpkin

madlin: Ah, ja så farligt har det faktiskt inte varit här Men nu på slutet har det blivit allt svårare att se ut, pga av alla tassavtryck på fönstrena. Undrar hur de kommit dit?!
    Nu är de i alla fall så rena att man nästan skulle kunna missa att de faktiskt är där

Ja, vänta är inte min starka sida alltså... Vill att allt ska hända NU!

• madlin

~Norrsken~: kattavstryck är ju vanligt.. hm...

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6