• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080505 blivandefruandersson08 ? danielatheresew.weddingannouncer.com

080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 snitte ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080802 angelica79 ? angelicarichard.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 madlin ? linjer.blogspot.com
    080809 Jenny_Åland ? blogg.gamman.se/Jenny_Åland

sajber.pillan ? home.gamman.se/pillanochkjelle
    chickpea
    Budgetbrud2008
    Finlandssvensk

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html
    5. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2038902.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
  • Maggies

Aaah, vad mycket att läsa igenom. Men nu är det gjort. Har tänkt börja mitt nya liv idag och fara ut och springa lite. Har testat lite pilates här på eftermiddagen, men oj så svårt (och jobbigt) det var. Nä, nu ska man bli fit for fight till bröllopet!

• Pumpkin

Lucy_: Vart har du hållit hus?

Vad körde du för pilates?

• madlin

Sådärja, nu har jag gipsat lite också - ska väl bara få torka ordentligt så får man se om man lyckades. Bara kryper i mig, vill pyssla hela tiden, sambon är måttligt less på mig som inte har tid o umgås. Ha ha! ;)

Ska jaga spiralbok med tomma blad också så man kan börja scrappa ihop en egen gästbok till bröllopet. De färdiga man kan köpa faller mig inte i smaken, vill ha andra frågor - ha plats för fotografier och så.

• Pumpkin

Åh vad jag känner mig pysseldålig i det här sällskapet!

Själv har jag just insett att det kommer bli svårt att göra egna inbjudningskort som toppar de som jag blivit kär i från Calligraphen

• Maggies

~Norrsken~: Jag har varit dålig på att vara här inne när jag inte har varit hemma, så i helgen blev det lite och inget alls. Idag har jag jobbat och försökt läsa den engelska roman som jag ska ha läst och skrivit om till på torsdag. Jobbar imorrn och på onsdag också. Börjar jobba 06.00 imorrn. Blir för härligt. Jag kommer tillbaks när allt ha lugnat ner sig.

Körde lite MTV pilates från en DVD-skiva jag köpte. Måste lägga ner lite tid på det. Har i alla fall varit ute och gått/sprungit en halvtimme före middagen och ska ut snart igen. Känns bra.

• Brud 2008

Norrsken: Jag har inte börjat pyssla förrän i lördags, så jag har också kännt mig dålig tills nu
    Men å andra sidan så har ju de flesta som ska gifta sig samtidigt som oss inte ens bestämt det ännu

• madlin

Har inte heller ens tänkt pysseltankar innan, ska även säga att jag är inte så pysslig av mig annars heller. Men nu är det bara 3 månader kvar!! Och hjärnan överarbetar redan *garvar*

Budade hem lite pärlor och smått o gott o pyssla vidare med. Dock har jag fått sambon till att pyssla MED mig - han måste borra i våra gipsfigurer för att få till bordsplaceringsskyltarna. Jaja, ni får se sen. Måste bara ha rätt formblock till gipset.. och hinner inte åka till IKEA förräns till helgen. *mutter*

• Pumpkin

Jahapp, ingen vaken alltså?

Vad gäller pyssel så ska jag och Ina har pysselkvällar tillsammans, så då kanske det blir något fint gjort, vem vet

• Rheannon

Jag pysslar en hel del.
    Brukar göra kort till födelsedagar och dylikt. Har ett par lådor här hemma fulla med pysselsaker.
    Så det kommer nog bli så att jag gör våra inbjudningskort själv.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6