• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080505 blivandefruandersson08 ? danielatheresew.weddingannouncer.com

080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 snitte ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080802 angelica79 ? angelicarichard.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 madlin ? linjer.blogspot.com
    080809 Jenny_Åland ? blogg.gamman.se/Jenny_Åland

sajber.pillan ? home.gamman.se/pillanochkjelle
    chickpea
    Budgetbrud2008
    Finlandssvensk

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html
    5. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2038902.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
  • Brud 2008

Madeleene: kul att se dig igen, jag trodde nästan att ni hade ställt in ju

• MrsNyberg2B

Norrsken - Vad bra, jag misstänkte att det var så!

Ny tidning!!! Jag blir glad - den ska jag köpa idag, eller nåt. Så kan jag ha den t.ex på fredag när jag är ledig. Mysa med den och godis (som om man kan vänta med att öppna och läsa den tidningen).

• Pumpkin

MrsNyberg: De flesta veterinärer utför nog inte steriliseringar längre, vilket ju är tur för bebisarna (katterna dvs )

Kan bli svårt att inte öppna tidningen, jag har dock haft den i min ägo i 2 timmar och har inte öppnat den än!

• MrsNyberg2B

Norrsken - Det ger mig hopp! (ang. tidningen..)

• Madeleene

Brud 2008: Nej nej det har vi verkligen inte gjort. bara det att jag har haft väldigt mycket med skolan. har ju börjat studerat nu i vår. Min blivande svärmor frågade för någon dag sedan om vi hade börjat planerat, hon tyckte vi var ute tidigt för ett litet bröllop vi ska ha. Men hon tyckte även det var roligt. Hur är det med dig brud 2008?

När tycker ni att det är lämpligt att skicka ut inbjudningarna? För det är ju mitt i semestertider man gifter sig.

• Brud 2008

Madeleene: Vad skönt! Hur går det med planeringen?
    Det är bra med mig... Jag och henrik har flyttat ihop nu, jätteskönt Planeringen står rätt stilla, vi väntar på att kunna boka in möten med alla och bestämma mer, vi har typ kommit så långt vi kan nu!

• Pumpkin

Godmorgon tjejer! Tro vad som hände med BT igår då? Ingenting har ju uppdaterats eller så på sidan? Trist...

Madeleene: Nu kommer inte jag ihåg exakt vilket datum ni skulle gifta er, men vi ska ju gifta oss 19 juli och tänker skicka ut inbjudningarna i mars nån gång tror jag.

• vårbrud2008

Godmorgon!

Har inte varit inne här på ett par dagar, har bara jobbat och sovit känns det som. Är inne i en väldigt trött period just nu och vi har mycket som händer runt oss, kalas och dyligt.

Idag blev jag dock väckt halv sju av sonen så vi har hunnit med en hel del idag. Har en timme kvar hemma innan det är dags för jobb igen.

Nu har jag fått min postavi för våra inbjudningskort, men kan troligtvis inte hämta dem förrän på fredag, men vi har redan fått hem ett ex för att se hur de blev och de är jättefina. Vi är verkligen nöjda.

Nu är vår meny också klar och ikväll ska vi träffa kocken för att gå igenom den med honom och även diskutera vin, öl osv. Ska bli kul.

Tänkte vi skulle fixa kläder, blommor och ringar nästa helg igen och sen är det mesta klart.

• Maggies

Jobb, jobb, plugg, plugg. Hinner inte med så mycket mer känns det som. Hoppas allt är bra med er härinne.

• InaHjärtarAdam

hinner inte heller med så mycket mer än jobb jobb plugg plugg.. har fått inse den hemska sanningen med att livet verkar vara sånt!
    men sen kommer ju dom där guldkornsstunderna som gör att allt är värt det där slitet.
    nu ska jag hoppa in i duschen och springa iväg till skolan. ha det gott brudar!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6