• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080505 blivandefruandersson08 ? danielatheresew.weddingannouncer.com

080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 snitte ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080802 angelica79 ? angelicarichard.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 madlin ? linjer.blogspot.com
    080809 Jenny_Åland ? blogg.gamman.se/Jenny_Åland

sajber.pillan ? home.gamman.se/pillanochkjelle
    chickpea
    Budgetbrud2008
    Finlandssvensk

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html
    5. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2038902.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
  • MrsNyberg2B

stjärngudinnan - Ja, det är den tredje jag har köpt. Jag bara lääääängtar. Än har jag inte fallit för frestelesen. Jag håller på med den där isländske författaren nu, Arnaldur någonting. Väldigt bra böcker, det med!

Norrsken - Hoppas det har gått bra!

Igår fick jag visa leg. när vi skulle in på Statt. Jag gissar att det var ungefär 18 som var gränsen, så jag kände mig ung. Sambon kunde inte förstå att han ser ut att vara så gammal (dvs. äldre än 18). Han är ju snart 33.

Har också pratat med toastmadame idag - skönare brud finns inte. Vi ska fira midsommar ihop för jag är L E D I G för typ första gången på hur länge som helst. Knappt man vet hur det går till med midsommarfirande. På jobbet insåg vi att allt annat än att bli "redigt fuller" är ett misslyckande. Vi båda var lediga, nämligen..

• Pumpkin

Det gick bra Fick inte exakt den "jippie-reaktion" jag hade hoppats på, men de blev glada i alla fall - svärmor började mumla nånting om att det var ju synd att hennes brudklänning är för liten för mig

Midsommar ja, tro vad man ska hitta på då då?

Nu ska jag i alla fall fortsätta packa, tänk att man har så himla mycket prylar!

• madlin

~Norrsken~: bra att de gick fint iallafall!

Midsommar ja... har fått flera inbjudningar, bl.a till släktfirandet uppe i Orsa i vanlig ordning och även ute på Orust - men de är ju en bit dit med.

• blivandefruandersson08

får se hur allt går tjejer kanske blir gift i år .

• vårbrud2008

Firar alla Mors dag idag eller är någon här?????

Själv blev jag uppvaktad på sängen kvart över sju imorse då sonen vaknade. Han har en förkylning på gång så vi har sovit dåligt inatt. Fick två paket; en cykelhjälm och en ram till ett kort på sonen. Jag hade bara önskat mig en ram så hjälmen blev en överraskning fram till i går eftermiddag då sonen skvallrade vad pappa och han hade köpt på stan. Men jag blev jätteglad ändå.

Klockan två ska vi till min mamma och fira henne. Har dock inte köpt något än så jag får fixa det på vägen.

• InaHjärtarAdam

vårbrud:
    finfina presenter! :)
    jag köpte två örngott till min mamma från mej och min syster. på det ena står det världens bästa mamma och på det andra världens bästa mormor. kan ju inte vara med och ge dom men hon får ringa sen och säga vad hon tyckte.

åh fyfarao vad jag är arg idag. min störiga granne hade fest inatt och imorse.. klockan halvsju gick adam upp o sa till henne, men hon lyssnade inte så kvart över sju var han där igen. då äntligen tystnade dom..
    sen vaknade jag nyss av att nån jävel spelar trummor i sin lägenhet, samma melodislinga om och om igen..

• MrsNyberg2B

Norrsken - Det är mycket prylar! Man har så mycket mer än vad man tror... Vi ska ringa runt till bostadsbolagen i morgon, har vi tänkt.

blivandefruandersson - Tell us more!

Ina - Störigt! Sånt är så vansinnigt irriterande. Jag har så svårt att förstå att man inte tänker längre än typ - en halv milimeter.

*trumvirvel* Vi har bestämt oss för kort nu. Finns på hemsidan. DET blir det. Nu är frågan hurdana placeringskort man ska göra, för att det ska passa ihop.

• madlin

blivandefruandersson08: jasså? berätta!!

vårbrud2008: va roligt o bli uppvaktad sådär *ler* Jag är inte den som firar sånna dagar så värst, och min mamma bor många mil bort så hon får bara ett sött sms av mig.

• Maggies

MrsNyberg2B: Åh, så söta kort! De blir toppenbra!

• Pumpkin

Jaha, då har våra saker flyttat då! Känns jättekonstigt, har riktig separationsångest när det gäller lägenheten. Men det blir bra, om några dagar är vi på plats i nya lyan. Tills dess blir det till att bo här hos svärföräldrarna, vilket både jag och katterna tycker är lite läskigt

Märklig händelse vid middagen igår förresten - när vi reser oss för att gå så ser jag mitt ex sittandes ett par bord bort tillsammans med sin flickvän Fick panik och skyndade därifrån, men skickade ett sms och önskade smaklig måltid. Han svarade och då fick jag reda på att han tydligen kommit ganska tidigt in i vår middag, medans jag var på toaletten, så han trodde jag hade spelat divig och struntat i honom hela middagen, men sanningen var ju att jag inte ens hade sett honom
    Märklig historia det där med honom... Vi var tillsammans innan jag flyttade hit, och i samma veva som jag flyttade hit så flyttade han från Umeå till Stockholm. För ett år sen skaffade han flickvän här i Skellefteå och ända tills nu - min sista vecka här i stan - har jag lyckats undvika honom

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6