• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080505 blivandefruandersson08 ? danielatheresew.weddingannouncer.com

080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 snitte ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080802 angelica79 ? angelicarichard.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 madlin ? linjer.blogspot.com
    080809 Jenny_Åland ? blogg.gamman.se/Jenny_Åland

sajber.pillan ? home.gamman.se/pillanochkjelle
    chickpea
    Budgetbrud2008
    Finlandssvensk

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html
    5. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2038902.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
  • Vidalila

Mrs Nyberg

jag får inte upp din sida, kan du skicka en länk?

• Rheannon

Sådär, då var man hemkommen från svärföräldrarna. Vi fick varsin kram och ett grattis till förlovningen. När vi berättade om bröllopet så var det ingen större reaktion. Hade nog förväntat mig mer faktiskt så jag är lite besviken.
    Men men...
    Nästa helg ska vi berätta för mina föräldrar, får hoppas att de blir gladare.

• Pumpkin

Godmorgon!

Rheannon: Ungefär samma reaktion som vi fick då. Nåja, jag är van vid sansade känsloyttringar från svärföräldrarna Men lite tråkigt är det allt!

• vårbrud2008

Vi fick också samma reaktioner från våra föräldrar. Lite trist faktiskt!
    Mina föräldrar hade hellre velat att vi berättade om ett syskon, men det gjorde vi ju några veckor senare. När de hade smält allt så började de tycka att det skulle bli kul med ett bröllop, och hjälper till med en liten, liten summa.

Min sambos mamma är fortfarande inte intresserad och sambons pappa ställer bara upp med pengar, inget större intresse där heller.

• blivandefruandersson08

ok tjejer här är jag nu ska berätta jo det vart lite strul med pengar sparande och vi började prata om att spara till annat då ta bröllopet i år inget stort alls var aldrig tänkt stort heller. så när våran präst var här frågade hon om varför inte i år då inget kostar och vi tänker inte ha dunderfesten eller smekmånad båda grejerna kan tas senare , efter präst åkt började vi diskutera så nu kommit fram till augusti präst kan då väntar på svar ang vårat val av kyrka .
    virrigt svar fråga gärna då man är uppspelt,glad och skraj

• Maggies

Jag började plösligt längta otroligt mycket till bröllopsdagen. Åh, det kommer bli så bra!

• Pumpkin

Pust, suck och stööön vilken natt! Bäddsoffan hos svärföräldrarna är verkligen INTE bekväm 3 nätter kvar...

vårbrud: Visst är det trist när man inte får den reaktionen man önskat? Själv är man ju jätteexalterad över allt som har med bröllopet att göra

blivandefruandersson: Så roligt!

Lucy_: Klart det kommer att bli bra! Det kommer att bli toppen!

• MrsNyberg2B

Vildalila - Du får nog kopiera hela länken och klistra in i adressfönstret.. Då ska det funka!

blivandefruandersson - Förstår jag rätt om jag tänker att ni bara kör giftemålet och festen senare, eller ska ni ha lite fest ändå? Och en större senare? Jag är bara nyfiken, förstår att det känns spännande och roligt!

Känner som du, Lucy - det ska bli så roligt! På ett sätt vill man att det ska vara nu, och på ett sätt är det skönt att ha kvar karamellen och suga på den lite till. När vårt bröllop är över har vi "i gänget" ungefär 1,5 år kvar att planera vårt 120 års kalas!

Idag är jag stolt över att jag låter bli att träna. Det kan ju låta märkligt, men, när jag tänker att jag ska träna enbart för att inte bli tjock och också börjar strula med ätandet, då ska man sakta ner och säga stopp.. Och nu har jag klarat det! Iaf idag.

• Pumpkin

MrsNyberg: Jag förstår precis hur du tänker, och du är jätteduktig!

• MrsNyberg2B

Norrsken - Tack! Det är sånt man behöver höra, för min hjärna säger definitivt inte detsamma...

Igår berättade jag förresten för min pappa att vi ska gifta oss. Bilen behöver ju lite renovering och pappor brukar vara bra på sånt, så jag ringde honom och pratade. Det var bra.. Han tyckte det var roligt, inte något hurrande eller så, men jag sa åt honom att boka dagen och mina småsyskon, så att de får hänga med.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6