• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080505 blivandefruandersson08 ? danielatheresew.weddingannouncer.com

080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 snitte ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080802 angelica79 ? angelicarichard.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 madlin ? linjer.blogspot.com
    080809 Jenny_Åland ? blogg.gamman.se/Jenny_Åland

sajber.pillan ? home.gamman.se/pillanochkjelle
    chickpea
    Budgetbrud2008
    Finlandssvensk

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html
    5. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2038902.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
  • Maggies

MrsNyberg2B: Ja, det kan säkert vara ett bra yrke, det tror jag. Så jag får se vad det blir.

Aha. Ja, det kan nog vara smart. Så man inte utesluter alla färger bara för att man använde en speciell färg på inbjudan.

• MrsNyberg2B

Lucy - Precis! Det var det som jag tänkte.. Med tanke på hur mkt man har ändrat sig fram och tillbaka, så är det väl egentligen en rätt bra lösning!

• Pumpkin

MrsNyberg: Smart tänkt med färgerna!

Nu har jag slängt iväg ett mail till tjejen som intervjuade mig på Proffice i fredags. Hon ville att jag skulle maila i slutet på den här veckan och tala om om jag var intresserad eller ej. Får se om hon svarar snart, har en del frågor

• MrsNyberg2B

Det var inte jag som tänkte ut det där med färgerna, utan jag fick tipset från en tjej i en annan tråd. Tror det var hennes sambo som hade kommit på det från början.. Det är väl lite för enkelt för att man ska komma på det själv!

Norrsken - Aha, hoppas hon svarar så jag får lite uppdaterad info när jag kommer tillbaka, för nu måste jag dra mig iväg till tandläkaren. Jag hoppas de drar ut skiten direkt, men kom på förut att de kanske bara gör en undersökning.. Det vore dumt. Tycker jag. Jag vill bli av med den innan det börjar göra ont.

Well - bye for now, girls! See you all!

• Pumpkin

MrsNyberg: Lycka till hos liemannen!

• Brud 2008

Dog tråden nu eller?
    Sjölv sitter jag och bälgar vatten, kör igång för att hitta formen till bröllopet

• Pumpkin

Nähä, här dör ingen tråd! Vad ska vi prata om nu då? Inte tandläkare tack, kommer att drömma mardrömmar inatt

Hade du tänkt tappa många kilon eller?

• Brud 2008

Typ 15 kilo är det tänkt, jag har gått upp en del under tiden jag har varit deprimerad så jag vill gå ner till den vikten jag hade på den tiden jag tränade och åt rätt... Känns som att det borde vara hälsosamt

• Pumpkin

Ja det låter ju hälsosamt Jag ska försöka hålla min vikt hade jag tänkt, men det är svårt när man har såna frossarhelger som vi hade nu när vi var nere i Södertälje

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6