• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080505 blivandefruandersson08 ? danielatheresew.weddingannouncer.com

080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 snitte ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080802 angelica79 ? angelicarichard.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 madlin ? linjer.blogspot.com
    080809 Jenny_Åland ? blogg.gamman.se/Jenny_Åland

sajber.pillan ? home.gamman.se/pillanochkjelle
    chickpea
    Budgetbrud2008
    Finlandssvensk

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html
    5. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2038902.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
  • Pumpkin

MrsNyberg: Ska genast kolla!

Utgångspriset är 745' och vi är beredda att gå ganska högt för den. Hoppas hoppas att vi vinner!

Usch för tandläkare! Jag är livrädd för att gå dit, men både mamma och Lasse är på mig och tjatar och tjatar. Nu har mamma gett Lasse i uppgift att boka tid på Scanias tandvård när vi flyttar ner eftersom jag själv aldrig nånsin kommer göra det. Men då får han fasiken följa med och hålla handen också!

• Pumpkin

MrsNyberg: Nu har jag kollat, och jag förstår inte hur du bär dig åt!

• Meddelande borttaget
  • MrsNyberg2B

Ah - nu fastnade mitt inlägg i filtret! Och det som var så långt!!!!! Trött. Jag tänker inte skriva vad jag skrev, för då kanske det här fastnar också..

Iaf, Norrsken - Gå till tandläkaren, för annars kan det bli så äckligt dyrt, när du väl kommer dit. Jag var där för sådär 1,5 år sen, och då fick jag renovera rejält, och det kostar rätt många tusenlappar... Nu ska jag verkligen försöka ta mig dit en gång per år (har ju gått sådär, som du märker) för att undvika mastodontbelastning av ekonomin.. Säg åt Lasse att boka tid (modigt) och se till att han bokar en tid, då han kan följa med. Sen kan du be om lite belöning efteråt, för att du gick dit. T.ex massage eller en spahelg eller så.. Något lite enkelt..

• MrsNyberg2B

alltså - innan jag var där för 1,5 år sen, hade jag inte varit hos tandläkaren på 6-7 år..

• vårbrud2008

Godmorgon alla!

Sitter här och läser olika trådar och pusslar med sonen, fast vi borde egentligen äta frukost.

• Pumpkin

MrsNyberg: Jo, jag har blivit lovad en belöning om jag går till tandläkaren och Lasse har LOVAT att följa med. Han vet hur rädd jag är och hur viktigt det är att jag tar mig dit snart så han fixar det där. Blir lite billigare också i och med att vi kan utnyttja Scanias tandvård
    Huh, har inte varit till tandläkaren på 4 år i sommar!

vårbrud: Hittar du något intressant?

Iiih, nu ska Lasse ringa och lägga utgångsbudet på lägenheten!

• Brud 2008

Jag hatar också att gå till tandläkaren, mest för att det är så dyrt
    Men jag var förra sommaren så jag väntar ett tag till...

• vårbrud2008

Norrsken
    Gillar inte heller att gå till tandläkaren. Har gjort alldeles för mycket där och hade inga trevliga tandläkare när jag var mindre. Tandläkarskräck så det stänker om det.
    Min pappa tvingar mig att gå en gång om året.

Läste i en tråd där de försöker få barn. Intressant!

• Pumpkin

vårbrud: Själv har jag väl inga direkta minnen från hemska tandläkarbesök osv, inte mina egna i alla fall. Däremot har min mamma alltid varit SUPERrädd och det är klart att det smittat av sig på mig. Nu har mamma precis tagit tag i sina tänder och fått betala allt som allt ca 100' kr för att fixa till allting. Där vill jag INTE hamna Nu har jag iofs mycket bättre tänder än henne (något jag får höra varje gång jag är till tandis) så det är en lång väg dit, men sköter man sig inte så... Usch!

Brud 2008: Ja det är ju inte gratis

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6