• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080505 blivandefruandersson08 ? danielatheresew.weddingannouncer.com

080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 snitte ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080802 angelica79 ? angelicarichard.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 madlin ? linjer.blogspot.com
    080809 Jenny_Åland ? blogg.gamman.se/Jenny_Åland

sajber.pillan ? home.gamman.se/pillanochkjelle
    chickpea
    Budgetbrud2008
    Finlandssvensk

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html
    5. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2038902.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
  • madlin

Brud 2008
    Missat lite varför du är sjuk, men er situation låter inte rolig. Kan ju vara skönt o ha nåt o se fram emot - man behöver ju inte ha ribban så hög. Många kramar

• Brud 2008

Här var det dött! Är alla iväg över helgen eller vad?

• stjärngudinnan

Brud 2008: Jag har inte varit iväg under helgen men hade besök av mina föräldrar igår och eftersom de inte vet om våra planer än, så kunde jag intre gå in på BT. Gissa vad det första jag gjorde var när jag vaknade.. Kan det kallas beroende? Tråkigt att höra att du inte mår bra! Får du någon hjälp? *tänker på dig*

Norrsken: Vad tråkigt att din mamma inte riktigt förstår att det blir kärvt för er att åka med till Polen. Hoppas ni kan komma fram till en bra lösning! Idag ska vi också börja packa. Vi gick igenom större delen av vårt förråd i tisdags och blev precis som du förvånade över vad man samlat på sig för saker genom åren. Det kommer bli några sopsäckar med skräp!

Vårbrud: vad duktiga ni har varit. Det låter som nästan allt är klart nu eller vad har ni kvar? Måste kännas skönt!

madlin: Har ni renoverat hela lägenheten? Längtar tills jag får sätta igång och inreda vår nya lägenhet. Det är så kul. Borsett från allt städande efteråt!

Ina: Jättesöta skor! Ska du ha dem på ert bröllop i oktober? För ni skulle gifta er då va?

• madlin

stjärngudinnan: Ja, nu är lägenheten jättefin. Kan meddela att det inte heller är kul o bo i smeten av renoveringen, så det är skönt att man äntligen är klar!

Ska ni köpa ny lägenhet? :)

• Pumpkin

Morning girls! Ännu en dag av städning och rensning har börjat, även om jag personligen inte kommit så långt än

Ina: Skorna var ju hur söta som helst, såna vill jag också ha!

vårbrud: Oj vad du har fixat till bröllopet, allting verkar falla på plats för er Längtar så tills det är dags för oss att fixa de där sakerna

Brud 2008: Förstår att det känns tungt när det strular pga hur man mår, det är ju liksom inget konkret som man verkligen kan fixa på två röda sådär. Samtidigt så kan jag väl förstå Henrik också om jag ska vara rättvis, för ni har ju precis "kommit på fötter" med det ekonomiska, och det är ju mycket pengar att spara. Men jag hoppas att ni kommer fram till något som känns bra för er båda!

madlin: Jag har också tänkt ha typ vita ballerinaskor som jag ska piffa upp lite

stjärngudinnan: Ja, det är lite tråkigt när hon bara ser det från sin egen besvikelses sida, och inte från min. Men vi pratade mer om det igår och då lät det lite annorlunda, då förstod hon i alla fall att om vi åker så kanske vi inte har råd med mat och boende resten av sommaren, speciellt eftersom vi ändå ska betala 1/3 av mormor och morfars kostnader. Och vi blir ju inte så roliga heller om vi åker och sen känner att vi inte har råd med nånting alls därnere. Så nu får vi se...
    Ja, visst är det ett under vad med grejer man har samlat på sig! Jag hittade massa minnessaker - brev till farfar efter han dött, brev till pappa en av alla gånger jag varit flyförbannad på honom och min studentmössa med massa kommentarer och hälsningar från mina klasskompisar - som verkligen fick det att tåras i ögonen på mig.

• madlin

~Norrsken~
    Har du hittat några ännu? Jag har inte börjat tittat, borde kanske göra de så man kan gå in dom så man slipper skavsår :S
    Några tips var man ska kolla?

• Pumpkin

madlin: Har inte kollat så noga, men DinSko har rätt söta ballerinaskor i alla fall. Skopunkten kan man också kolla, de brukar ha fina skor tycker jag

• Pumpkin

Jag får förresten skavsår av ALLA nya skor, oavsett hur sköna de är när jag provar dem, så jag måste verkligen hinna gå in skorna innan den stora dagen...

• Maggies

Skavsårsplåster är hur bra som helst! I förebyggande syfte, dessutom. Såna där genomskinliga plåster som man sätter på hälarna. Jag brukar alltid ha såna om jag har konstiga skor eller ska gå långt eller så.

• madlin

~Norrsken~
    Dinsko har 2 stycken som jag kanske skulle kunna köpa, skopunkten har jag glömt bort o kollat! Måste dit bums!

Jag får sällan skavsår, men vill inte riskera att få de på bröllopsdagen :/

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6