• Fru Cinderella

Wow, nu var det jag!

.. alltså det är helt ofattbart hur underbart trevligt och kul det var. Har aldrig vart så rörd över att se folk förut, sett folk parta på så enormt och ha så kul.. wow, vilken dag.. det bästa i mitt liv. Och vi är man och fru, helt sjukt..

lovar och komma med en detaljerad beskrivning av dagen och MASSOR bilder.. måste bara blia v med bakfyllan först

Men jag fixade en 5 bilder åt er så länge tjejer (och kanske killar ;))

groups.msn.com/LadyCecilia/brllopet.msnw

• Svar på tråden Wow, nu var det jag!
  • lightfish

Grattis till att ha blivit fru och man :) Du var jätte vacker och ni är verkligen hur fina som helst tillsammans!

Lycka till er nu och i framtiden.:)

• Fru Enamorada

Grattis! Ni var jättevackra. Gillar speciellt "hollywoodkyssen" :)

• Fru Cinderella

Enamorada

Jag med, vad är ett bröllop utan en Hollywoodkyss

• Tittij

Jättenyfiken på hur er bordsbingo gick till. Lät kul :)

Stort grattis. Och förresten, du såg faktiskt ut ungefär som jag trodde. :) Snygg och cool

• Fru Cinderella

Tittij
    Tack vad söt du är

Jo bordsbingot.. vi hade rutor i festprogrammet, precis som en bingobricka där det stod olika påståenden ex.
    Någon talar om vädret
    Någon börjar ett tal med jag är ingen talare men
    Bruden blir synligt rörd av talen

etc etc..

När något sker så kryssar man i en ruta. Fick man bingo skulle man ställa sig upp och ropa BINGO! och sen fick man redovisa sin rad.. varpå man fick en gratis dryck i baren (till festen). Det var lite nervöst i början för folk. Men sen vart det full rulle. folk talade medvetet om vädret, och någon började till och med sitt tal med "jag är ingen talare men..." och hon fick stående ovationer och applåder *skrattar* Det var verkligen helt underbart roligt! Trodde jag aldrig.

• Daphne

Jätte härliga kort gud vad glad man blir :D

Åh vad man längtar mycket tills det är dags.

Hoppas ni får en fantastisk bröllopsresa :D

• Tittij

Hahaha, låter jättekul. Ska läggas på minnet för framtiden ;) Nån dag ska han väl fria...

Vart går bröllopsresan? :)

Svar på tråden Wow, nu var det jag!