• Fru Cinderella

Wow, nu var det jag!

.. alltså det är helt ofattbart hur underbart trevligt och kul det var. Har aldrig vart så rörd över att se folk förut, sett folk parta på så enormt och ha så kul.. wow, vilken dag.. det bästa i mitt liv. Och vi är man och fru, helt sjukt..

lovar och komma med en detaljerad beskrivning av dagen och MASSOR bilder.. måste bara blia v med bakfyllan först

Men jag fixade en 5 bilder åt er så länge tjejer (och kanske killar ;))

groups.msn.com/LadyCecilia/brllopet.msnw

• Svar på tråden Wow, nu var det jag!
  • gargis

Hmm,du ser mycket längre ut.Och du såg definitivt INTE ut som en falukorv.Jag fick för mig när jag skulle prova klänningar att för att kunna bära upp en sån klänning ska man vara väldigt lång.Nu har jag redan köpt min klänning,men där der man hur fel man kan ha ibland.

• Mrs. 170307

Hehe, jag är 1,70 m och jag hade definitivt sett ut som en falukorv - men det har mer med bredden än med längden att göra.

• Fru Cinderella

Mrs. 170307
    Ja faktiskt, har också hört folk säga att korta människor inte kan ha sjöjungfruklänningar, pytt-i-helvete, det går galant!

• gargis

Haha,håller med om att det är en viktig faktor.Så smal och lång,eller smal och lagom lång;)

• Lucky_bride

Grattis Fru Cinderella!!!!
    Ni var superfina :) Kul att dagen blev så lyckad.

• Fru Cinderella

Lucky_bride
    Tack, ja vi är fortfarande helt chockade över hur kul folk hade. De säger dessutom att det var det bästa bröllopet och festen de någonsin vart på och att det blir svårt att slå i framtiden.

Värmde riktigt bra efter 1,5 år blod svett och tårar

• Balinda

grattis
    vad fina ni var!!!
    Nu längtar jag jättemycket till vårt :)

• Fru Cinderella

Balinda
    Det kommer fortare än nu anar, tro mig snart är ni där!

• Lucky_bride

Ja, det förstår jag!! Då känner man verkligen att det har varit värt allt slit :D Hoppas också på såna kommentarer efter vårt bröllop....

• midsummer

Hörrödu Fru cinderella! Jag vill se fler bilder juh!!

• tanja2008

ohh
    sitter med tårar i ögonen
    vad fina o lyckliga ni ser ut! så vill jag ha på mitt bröllop.. roligt ,avslappnat...
    o vilken fin klänning..har tittat på en liknande(också foreveryours)...men jag e kort..158 så vi får se hur det blir när jag provar den...har ju hört att man kan inte ha sjöjungfrumodell när man är kort ..och shit vilken underbar slöja!!!! Jag som trodde att jag inte killade slöjor!!!! jättefint!!! Men men vi får se...jag har ju kort hår...man kanske inte kan ha en låååång slöja till kort hår...hmmm*funderar...
    men jag kan ju fråga om tips och ideer i nån annan tråd från dig! ska ta inte denna ...GRATTIS i massor till er!
    Jättefina va ni!

//Tanja (som har blivit medlem idag här på BT )

• Fru Cinderella

midsummer
    www.brudparet.net
    Den är halvfärdig, men fylld med bilder
    Klicka på den stora bilden för att komma in!

tanja2008
    Jag är också kort, 1,65 och att man inte kan ha sjöjungfruklänning då är barqa bullshit! Ha vad du vill ha! Gäller slöja och allt.. jag hade precis vad jag ville ha. Hörde massor som man inte kunde ha1 Och det gick galant..

• Lady o Lufsen

Är det jag som gör något fel??

Klickar på den stora bilden och kommer då till dom små (6st. tror jag att det är) men när jag vill gå in och titta där så kommer inga bilder, bara en tom, stor, vit ruta??

• tanja2008

jasså...du ser ju längre ut! ja det e ju sant...att man ska ha det som man vill ha...ser ju att det gick galant med dig!!! Supersnygga va ni båda två!

• tanja2008

...vad kostade slöjan?..

• Fru Cinderella

tanja2008
    Med klackarna blev jag 170! Man ser lång ut i en sån klänning tror jag, i jämnförelse med en stor klänning!

• Daphne

Fru Cinderella

Jätte bra såg att du startat en tråd ju har lagt den in bland mina favoriter.

Jag startade också en men den skulle nog ha blivit lite lätt ego nu kan ju alla ta del av din expertis :D

Nu fortsätter jag pladdra i den om jag inte har några mer lyckoönskningar att lämna i den här tråden ;)

• Fru Cinderella

tanja2008
    Tack, slöjan är en Aspera och kostade mig 1250kr

Daphne
    Jaha, missade den tråden sorry!

Svar på tråden Wow, nu var det jag!