• Fru Cinderella

Wow, nu var det jag!

.. alltså det är helt ofattbart hur underbart trevligt och kul det var. Har aldrig vart så rörd över att se folk förut, sett folk parta på så enormt och ha så kul.. wow, vilken dag.. det bästa i mitt liv. Och vi är man och fru, helt sjukt..

lovar och komma med en detaljerad beskrivning av dagen och MASSOR bilder.. måste bara blia v med bakfyllan först

Men jag fixade en 5 bilder åt er så länge tjejer (och kanske killar ;))

groups.msn.com/LadyCecilia/brllopet.msnw

• Svar på tråden Wow, nu var det jag!
  • Fru Cinderella

Nu finns det dessutom mycket mer kort på hemsidan.. dumt av mig o länka till bara tre bilder i första inlägget...

• Daphne

Vad vackra tärn klänningarna var. Hur fina som helst.
    Och din brudklänning har du visat förut och den är jätte vacker och du passade hur bra som helst i den.

• Daphne

Ni såg ut att ha en lyckad fest ju..tänker lite på hur ni gjorde med musiken hade ni DJ eller?
    Hur funkade det?

• Fru Cinderella

Daphne
    Visst var de fina.. tärnorna hade sytt dem själv!

Ja festen var hur lyckad som helst.. vi hade bara musik till CD passade perfekt! Körde på mycket gamla klassiker, ABBA-mixer etc och en hel del schlager och senare framåt natten lite mer rock/hårdrock. Det var fullt på dansgolvet hela tiden!

• Daphne

Fru Cinderella

Jo de var ur läckra och jätte snygg färg.

Åhh men det låter jätte bra ju för det är CD som vi också har tänkt ha. Bra också att börja med nåt för allätarna och spara rocken till sen. Vet att vi pratat om det i någon annan tråd tidigare. Men man har börjat förstå att det snart är dags (eller snart och snart 81 dagar men det går fort) och då vill man att allt ska bli rätt varenda detalj :)

Tack så jätte mycket för ditt svar. Får man kanske låna dig och tråden om man får några mer "akuta" bröllops tankar? ;)
    Eller det kanske är bättre att jag startar en ny för här ska du ju bara få höra massa grattis och hur snygga ni var och hur lyckat allt blev :D

• Fru Cinderella

Daphne
    *ler* vad söt du är.. jag hjälper dig jättegärna med frågor, det är bara kul

här eller någon annanstans, det kan du bestämma själv

• gargis

Grattis vad fina ni var,du passade verkligen i din klänning och den långa slöjan.Det är inte alla som kan bära upp en sån klänning:)

• Fru Cinderella

gargis
    Snarare inte alla som kan bära upp en sån slöja, den var INTE lätt att bemästra kan jag säga och blåsten gjorde det inte bättre *skrattar* Men kul var det!

• gargis

Hehe,det är nog sant det oxå,men den klänningen kräver rätt kropp och längd.Är man 160(som jag)så ser man nog bara ut som en falukorv:):)

• Fru Cinderella

gargis
    Jag är 1,65 ;)

Svar på tråden Wow, nu var det jag!