Bröstförstoring 9
Hej har följt denna tråd ett tag. Abra jag skall oxå opa mig på VK om tre veckor. Som de flesta har jag nu ångest om storlek, jag velar. Var det du eller Charles som valde storleken?
Hej har följt denna tråd ett tag. Abra jag skall oxå opa mig på VK om tre veckor. Som de flesta har jag nu ångest om storlek, jag velar. Var det du eller Charles som valde storleken?
Ja vad säger man om denna konsultation.
Han var 45 min sen jag hade med mig man och dotter som är 1 1/2 år vid det laget var hon hysterisk. Så dom gick ut på en promenad, så ja jag var stressad och Charles var känndes det som stressad.
Men har gör ju snyggast bröst helt klart så vem bry sig
Storleks oro är för jag gick dit med att jag är så orolig vad andra skall tycka om det syns mycket om jag opat mig. Så jag liksom valde så lite som möjligt. Sen ångrade jag mig när jag börja känna att vem bryr sig om vad andra tycker.
Hur som Så lyckades Charles få mig att i alla fall acceptera 275 cc. Men tyckte att jag skulle lätt kunna ta 310cc. Men nu vill jag ha minst 310 cc efter att funderat ett tag på detta.
Kram
3 barns mamma
Han tar 50 000 för en op då är försäkring med i priset.
Han jobbar ju bara med droppformade inlägg och dom kostar ca 22000 att köpa in jäfört med runda som kostar 8ooo att köpa in så jag antar att det är därför det kostar mer än hos andra som inte anväder sig av de inläggen.
Jag har förstått att han vill att brösten skall passa ens kropp och det är väl då olika vad man skall ha och passar i. Titta på hans hemsida det är många som har den storlek du vill ha.
Jag är 181 och väger 58 vill ha en c kupa och hoppas att jag får det med 310 cc alt 345 cc.
Nä fy vilken stavning jag ursäktar har så bråttom jämt
Jag kan oxå säga hur det är. Jag inte heller haft någon stor byst men en fin fast b-c kupa. Nu har jag ammat två barn i ett och ett halvt år och ja det lilla som är kvar är svampig mest hy och väldigt litet. Egentligen bryr jag mig inte så mycket om det men jag kan göra något för att återställa det hela och känner att varför inte göra det då.
Ja varför inte när vi lever i en tid när man kan.
Detta är ingen stor grej för mig.
Hej abra ja egentligen spelar det inte så stor roll att konsultationen blev stressig.
Han var trevlig och så, och ja som du säger jag vill bara utnyttja hans kunskap och få ett snyggt jobb gjort.
Jag har nu mailat honom och frågat om jag har möjlighet att välja storlek på op dagen såvida han godkänner valet.
Vi får väl se vad han säger. Jag vill ha en 75 c så jag vet inte hu mycket jag behöver.
Skall bli kul att följa dig med för att se om vi tycker lika dant om op osv
Abra:
Han har redan sagt att jag kan välja på op dagen mellan 270 alt 310. Och sköterskan sade att de hade lager. Men nu undrar jag inte om 350 hade varit bättre. Men jag vet inte om han gokänner det. Därför har jag mailat honom.
När man står hos honom och skall säga vad man vill ha, så går man ju från platt till bystig och allt känndes stort.
Dessutom har jag en vän som har inlägg och jag tyckte hennes var lite för stora för att passa mig. Hon sade hela tiden att det var 310 men nu har jag fått reda på att hon sagt fel det var 410. Så jag har hela tiden tänkt att onej inte 310 det blir för mycket så jag var inte öppen för andra förslag från Charles. Man detta ändrade ju allt jag kan lätt ta 310 och antagligen 350 med, känner jag i dag. Därav stressen för jag vill inte bli för varken liten eller stor.
Ja fy vad mycket att tänka på. Det börjar ju närma sig nu för att opereras.
Kram
Abra: Jag har både provat ris och vatten i en påse hi hi känns ju konstigt. Just nu går jag med uppstoppad gammal bh jag hade förr som är 75 c. Så nu har jag liksom vant mig detta och kan inte tänka mig mindre. 310 motsvarar väl det men det sägs att det försvinner under muskeln.
Hur som så har jag inte fått någe svar på mailet. Och jag ids inte ringa, känner mig så besvärlig.
Men hör jag inget i morgon så måste jag väl ringa.
Kram
Abra: ja tydligen fick jag ok för att prata på op dagen om detta. Fy nu är jag nervös. Rädd för hur handikappad man blir med. Men jag brukar tolerera mycket så...
Nu går man i väntans tider.
Jag fick då aldrig reda på vilken form det blir, det fick du såg jag. Var du med och valde eller?
Hej svejs.
abra: Ja faktiskt litar jag på att han väljer det som passar Man är ju bara så sugen på att få reda på hur det kommer bli typ. Men jag har sett att slutresultatet har jätte mycket med hur man såg ut innan. Oftast är det exakt samma bröst men bara större.
Jag har gått igenom precis det du säger, om jag gör rätt val som gör detta eller är jag knäpp som gör ett op ingrepp enbart för utseendets skull. Men jag har bara tagit av mig min uppstoppade bh och tittat på mig själv och så slutar jag att fundera . Sen någon vecka har alla funderingar släppt. Tur det för jag har tjatat sönder omgivningen
Men nu tjatar jag vidare här.
hej hopp.