Godmorgon alla.
Fy vad uselt man sover på rygg halvt uppsittande. Hela svanken värker. I början sov jag bra trots ställning för jag var väl helt däckad.
snuttungen: skönt att jag inte är ensam om känslan. Det känns också som muskeln spänner så på inlägget att det liksom känns avdommnat när man ligger ner. Som man har en för trång bh på sig som man vill ta av så man känner sig fri.
Norrlandsstinta:Ja lyckat till det kommer gå så bra. Jag skulle oxå gjort det den 28 egentligen men flyttatde tiden för att min man har en grej med sitt företag den 29 och jag behövde hjälp med barnen. Man betalar ingenting för massagen. Man får oxå en liten påse med lite prov krämer mm och en bra hudfärgad tejp till att tejpa med längre fram. Den påsen står vid eran säng. Det är så lyxigt allt.
Abra: Narkos läkaren ringde mig 6 dagar innan men tydligen brukar dom ringa först kvällen innan. Jag tog inte descutan i ansikte eller hår. Hade ansiktskräm och lite consealer och maskara. Fråga om håret du, det är nog inga problem. Dom väcker dig med frukost. Vi var inte klara förren efter nio på morgonen jag åkte vi halv tio. Charles kom ner till oss för att kolla läget innan vi åkte hem.
Storleken ja... När jag skulle ritas så bad jag han säga vad som passar mig med höfter mm och vad tyckte han han har ju trots allt jobbat med detta ett tag och väljer ju inte för stora inlägg. Så det blev 350 och jag är nöjd mycket nöjd hade blivit ledsen om det blev mindre.Observera att jag vid två tillfällen haft epost kontkakt om detta innan op dagen så han var förberedd för detta, annars kanske det är svårt att byta storlek på op dagen som jag gjorde. När man tittar ner ser det jätte bra ut och i spegln ser det jätte bra ut men jag har nog inte vant mig vid profilen ännu hi hi den är större. Men den är perfekt för mig och min kropp.
Svullna??? Jag antar det men svårt att säga, det känns värre till kvällen. Vi får väl se om dom krymper nämvärt. Jag berättar med tiden.