• mammaK

någolunda billigt bröllop på gotland

mrsdD
    Hu vad hemskt. Det är ju inte ens likt. Tilloch med min m2b som är halvblind och inte kan skilja en svan från en kkråka, tyckte att det var hemskt.

Hoppas att det gå bra att jag hoppar in i tråden så här..

• mammaK

MrsdD
    Ja precis det är jag=)
    Jo min mamma har inte hunnit titta klokt på bilderna, för hon körde av vägen förra veckan så hon har inte mått så bra, men hon påminde mig ikväll om att ta med bilderna när vi ses i helgen. Så då ska hon titta ordentligt.

• mammaK

Jo hon klarade sig ganska bra, fick en kota ihoptryckt och blev väldigt rädd.
    Men nu är det full fart på henne som vanligt=) Så jag ska hälsa och ge henne bilderna.

• mammaK

Ang klänningen, undrar om det var en färgblind som gjort den...Förlåt men den är verkligen inte vad den borde vara. Dom går väl med på att du skickar tillbaka den??

• mammaK

Det är nog lite olika, jag har sett tårtor för från 15 kr biten till 50 kronor biten.
    Vi har nog bestämt oss nu vilken tårta det blir, vi ska nog ha choklad-päron, jättegod, kostar ca 20 kronor biten.

• mammaK

Jag ska gifta mig i Elinghems ödekyrka.
    Vi har pratat tårta förut=) Ja den är jättegod. Det är ingen "bröllopstårta" men vi vill ändå garnera den själv så vi kommer att beställa den utan garnering.

Ev kommer vi ta en annan sort med fall någon inte kan äta choklad eller så.

• mammaK

Vi har faktiskt satsat på en riktig budgetlokal, vi ska vara i Stenkyrka Folketshus, kostar 1000 kronor för hela helgen. Då finns allt vi behöver, värmeskåp, porslin osv. Så det är bra.

• mammaK

Min sambos äldsta vän gifte sig vid sjäviksgården. Jag har sett bilderna och videon, det är hur fint som helst.

Med mor min är det ok. Hon fick bilderna idag och skulle ta hem och kolla dom.

Vi kommer låta andra dekorera lokalen, med lite regler så klart.
    Min klänning håller min mamma på och syr för fullt. Den blir nog bra. Iaf finare än den du nästan fick... Hu, berättade för min kompis om den idag.

• mammaK

Är det någon som har en bartender (behöver inte vara en riktig) som kan ställa upp på vårat bröllop??
    Vår har backat

Svar på tråden någolunda billigt bröllop på gotland