• mammaK

någolunda billigt bröllop på gotland

Jag ska ta reda på det. Men jag vet inte just nu.

• mammaK

Jag borde med sova, men kan inte slita mig ju..

• mammaK

Vi ska ha Jörgen Kristiansson som fotograf.

Idag beställde jag en tårta för att testa om det var något att ha. Vi beställde på Ica Maxi, en prinsess, fast i lagrena var det hallonsylt och chokladmousse. Sen med vit marsipan. Den var ljuvligt god, tom sambon gillade den massor fast han inte äter chokladmousse.
    Så vi ska beställa det. 220 kronor för en 15 bitars.

• mammaK

Vi fick en ros på idag, men då tänkte vi inte ta något alls, min mamma gör dom istället.
    Men under 15 kronor (typ 14.66) per bit, det är ju jättebra. Så då kan man ju vara beredd att lägga till ett par kronor för att få en dekoration.

Sen för att svara påen tidigare fråga, JO jag kommer förmodligen hänga kvar här.
    Ja nu har Chrissa mindre än en månad kvar och jag har snart en månad kvar.IIhhh

• mammaK

Jag har inte blivit hippad än, men jag tror det blir om två eller tre helger. För min syster kommer inte hem försen då och jag lyckades lura ut att hon ska vara med. hihi
    Men däremot sambon har fått en svensexa, av sitt jobbgäng. En mysig grabbkväll med öl käk och kubb. hehe Sen var dom på krogen med.

• mammaK

nja, jo både och faktiskt. Jag hoppas dom är så schyssta att jag får en trevlig dag och inte behöver skämmas ögonen ur mig.
    Om det var hippan du menade...

• mammaK

Ja som tur var brukar sånt vara tomt snack, om nu inte dom hade hemska hippor, om dom är gifta.

• mammaK

Ja det är väl svårt när alla vill veta. Men då blir din möhippa lung, för annars får dom ju äta upp det när det är dags för dom HIHI.

Jag kommer inte ha tärnor för jag vill inte välja EN. Ska jag välja blir det minst 4 och det är för många. Men vi har två barn som ska vara näbbar istället.

Ska ni ha tärnor?

• mammaK

Ja det är ju oxå en sån grej. Min arbetskompis berättade att hon ska vara tärna, hon får stå för kläderna själv fått ettt färgprov och ska hitta en klänning i precis den färgen...Inte lätt.

Men visst hade det varit mysigt med tärnor.

• mammaK

Jo verkligen, har aldrig klänning. Sen att få "militärgrön" om man absolut inte klär i den färgen är ju inte så kul.

Har du bestämt klänning ännu?

Svar på tråden någolunda billigt bröllop på gotland