Inlägg från: Serenity |Visa alla inlägg
  • Serenity

någolunda billigt bröllop på gotland

hörru chissa: har du käkat på smakriket nån gång? har dom nå god mat?? hur fixar du spriten till ditt bröllop. Ska ha min fest där tänkte vi,2009 då. samkriket kör ju med catering,det är lite dyrt men vi kommer ha en del att lägga ut då så det skulle inte vara nå problem

• Serenity

mamma K: hhahahaha,stackarn! du får hålla den här bekanten under uppsyn helt enkelt

chrissa: ja vi tänkte ta lite grymmare mat och enklare dekoration och så. Ska ringa och fråga vad det KAN gå på ungefär,tar dom 50 tusen för 60 pers så ska jag nog anställa några andra. eller så bjuder jag färre :-P min mamma tyckte jättemkt om deras mat men hon tycker ju oxå att flygplans mat är utsökt så jag litar inte på henne riktigt

• Serenity

sätt han i ett hörn med koopel vet ja har du sett shaun of the dead,i slutscenen när killen har sin bästis som blivit zombie fastkedjad när dom spelar playstation så kompisen (zombien) inte ska käka upp honom en sån där kedja runt halsen...närmar han sig baren så drar ni bara i den,hahahahahahhaah....GUD va jag är heeemsk!!! :-P kollar lite för mycket på film ibland

• Serenity

hahahaha...ja visst kanske sån där elektriskt koppel då när han rör på sig så ger du han en stöt hahaha,nä va taskiga vi är

• Serenity

jag skrev på hennes sida,du får bli medlem på familjeliv då. Jag har inga personliga uppgifter till henne. Visst är hon duktig! inte alls dyrt heller

• Serenity

Gutan,ja visst dom tårtorna gillade jag med har du tagit kontakt med henne??

• Serenity

ja,ica maxi har jag hört har goda tårtor. vill man ha ngt enkelt kanske man ska beställa därifrån.

• Serenity

Mammaks mamma kanske ska göra mina tårtor om kan och har tid såklart...skulle det inte funka där så tänkte jag beställa från ICA maxi,har bara hört positivt därifrån

• Serenity

vilka är dessa spray??? har dom ngn hemsida?

• Serenity

ja profesionella fotografer e ju svårt att få tag på sådär...här har du några iaf

elisabeth båvelid
    0708917176 (hennes hemsida funkar inte men google henne så hittar ni MÅNGA urfina bilder)
    Ulrika finnberg www.ulrikafinnberg.com
    0733185870
    Linda sällström www.totta.nu/linda2/

jag har flera andra men de är i samma stuk som den andra tjejen jag rekommenderade förut. hoppas det var till ngn hjälp iaf

Svar på tråden någolunda billigt bröllop på gotland