Inlägg från: Serenity |Visa alla inlägg
  • Serenity

någolunda billigt bröllop på gotland

jaha..va tråkigt,du kan google hennes namn oxå så hittar du fina grejer där med

återkommer med de andra fotografernas info

• Serenity

NU har jag messat en tjej som fotar,bad om hennes portfolio så vi får se vad som händer,så fort hon skickar så skickar jag vidare till dig gutan

• Serenity

Gutan: ja vi ska ha Lisen,jag diggar henne. Får en bra feeling,det får jag för jennie oxå. Hon som jag messade nu så jag ska ta mig en titt på hennes portfolio oxå och se vem jag väljer. Har en nära vän som är bjuden på bröllopet och hon fotar en massa,är jätteduktig så hon lär ju ta en massa bilder hon med

• Serenity

åååh,va kul! vad ska du ha för frilla??

björkhaga hat fortfarande inte mailat mig sina ptiser och så,fy va tråkigt att dom inte kan ta en på allvar. Tur att jag istället ska ha festen på sjöviksgården 2009 dock men ändå

Chrissa,länka gärna till bilder på lokalen sen när dukning och sånt är klar från ert bröllop...Lena sa ngt om att de skulle fota stora salongen då.

• Serenity

ja,jätte dålig stil! jag rekommenderar dom inte iaf.

Jepp det blev uppskjutet eftersom det blir lite dyrare med stugorna i ljugarn än i björkhaga så vi har inte råd just nu. Men jag har ju kvar ditt mail så du kan ju förvänta dig ett mail från mig om ett år då jag frågar eftr din mamma och hennes tårta

• Serenity

åååh...chrissa måste vara nervös,hihhihi

glöm inte ta bilder på frisyren så vi får se

• Serenity

chrissa,ja jag kommer definitvt behöva servitris så jag kommer att höra av mig!

• Serenity

heeejsan brudar jag hittade nya stugor,ska ju ha festen och vigseln vid sjöviksgården så jag är tvungen att hyra stugor i närheten här kan ni kolla in dom,vad tycks?
    www.ljugarnsstugor.se/SveIndex.asp

Chrissa!!: vet du om någon buss man kan hyra som kan plocka upp gästerna och lämna av vid stugorna?...så tråkigt om vissa inte kan dricka pga att de måste köra hem ju

• Serenity

Chrissa: jo jag kände honom,tror jag iaf. Hette han Åke?? vi var i stugan när vi hörde alla sirener,han hade visst fått en hjärattack. Det var så synd,han var så populär och skulle ju flytta iväg till cypern.

• Serenity

innan så mailade jag till suderbuss och dom tar mellan 2000 till 4000kr beroende på vad man vill ha. Jag vill att bussen hämtar upp mina gäster och kör dom till sjöviksgården,sen så nämnde dom att dom kunde ha en mindre buss mellen 01-03 som kunde köra gästerna till stugorna. jag tycker det lät bra...vad tycker ni?? jag har absolut inge koll på det här med bussar.
    Chrissa: jag beklagar verkligen,glömde skriva det förut

• Serenity

Chrissa: vart bokar jag sjöviksgården btw?? Lena sa ngt om mailadress på hemsidan men jag hittar inte hemsidan

• Serenity

åååh,chrissa..jag beklagar sorgen. Inte kul så här tätt inpå bröllopet. Vad fint att lägga brudbuketten på hans grav,jättefint!

• Serenity

näää...alskog har vi

• Serenity

Chrissa: när kommer kort då?? för du har väl redan gift dig? grattis i så fall

Svar på tråden någolunda billigt bröllop på gotland