• 7 juli 2007

svensexa imorrn, dotter sjuk

Så typiskt, min blivande ska på svensexa imorron. Och vår tvååring ligger med 40,1 i feber. Så kul!

• Svar på tråden svensexa imorrn, dotter sjuk
  • Blivande Fru Ljung

Stackar´n!
    Hoppas att hon snart kryar på sig.
    Glass sägs vara bra vid feber som kyler lite. Lätt att äta oxå om dom har ont i halsen.

Ha en mysig lördag med bra tecknade filmer & glass!

• 7 juli 2007

Blivand fru Ljung: tack så mycket! Vi sitter nog här, jag och lilltjejerna och käkar glass allihop imorron. Mysigt!.

Soofia: Det var inte min mening att låta som nån påstått att jag inte tar hand om mina barn.
    Hon hinner nog bli frisk innan den här diskussionen är slut. :)

• 7 juli 2007

Har lyckats få ner febern till 38,4. Härligt!

• Wicks

Menar ni alvar? Jag skulle under inga omständigheter åka iväg för att ha en möhippa om min dotter hade över 40 graders feber. tog upp detta med sambon nyss och han konstaterade att det inte borde vara några problem, i det läget åker väl ingen?
    visst klarar sig barnen utan föräldrar när de är dsjuka, me det gör man utan möhippa/svensexa med.
    frågan handlar om att priritera festandet före familjen.. då kanske bröllop var en dålig ide?

• Soofia

Skönt att du har lyckats få ner febern. Ha en trevlig lördag!

• 7 juli 2007

Nu är min blivande på svensexan. Shit vad förvånad han blev när killarna stormade in här! Han blev inte särskilt snygg när dem klätt honom heller: leopardmönstrade tights, blå baddräkt över, rosa benvärmare och sist men inte minst en gul krullperuk!. Jätteläckert

• Theresekarlsson

Ha ha...låter ju jätte sexigt....

• chrissa

Snyggt!!
    Hur mår dottern idag? Fått ner febern?

Svar på tråden svensexa imorrn, dotter sjuk