svensexa imorrn, dotter sjuk
Så typiskt, min blivande ska på svensexa imorron. Och vår tvååring ligger med 40,1 i feber. Så kul!
Så typiskt, min blivande ska på svensexa imorron. Och vår tvååring ligger med 40,1 i feber. Så kul!
chrissa: hon har fortfarande feber, men den har gått ner lite grann. Får sätta oss o käka glass ikväll, jag och barnen. :)
Vilken diskussion det blev av TS inlägg!?
Är det så svårt att förstå att man är orolig över sina barn och kanske därför känner sig lite taskig som länar dem?
Min 2-åring har varit sjuk hela veckan men förkylning o hög feber och sambon har varit i Tyskland och jobbat, tyckte inte alls det var kul att vara ifrån oss då.
men självklart klarar vi oss ändå!
Hoppas h*n mår bättre nu och att svensexan blir trevlig!!
Vilken diskussion det blev av TS inlägg!?
Är det så svårt att förstå att man är orolig över sina barn och kanske därför känner sig lite taskig som lämnar dem?
Min 2-åring har varit sjuk hela veckan men förkylning o hög feber och sambon har varit i Tyskland och jobbat, tyckte inte alls det var kul att vara ifrån oss då.
men självklart klarar vi oss ändå!
Hoppas h*n mår bättre nu och att svensexan blir trevlig!!
oj, sorry blev 2 st!
Hihi, tights & baddräkt
Låter som han bidde en riktig läckerbit Han kommer få så skoj.
Hur mår tjejen då? Lägre feber vad jag kunde förstå?
min sambo oxå strax åka på sin svensexa han varit i tyskland och handla han kommer bli förvånad.
jag förstår dig med febern, skönt det blivit bättre, min tjej hade oxå hög feber trodde hon skulle brinna upp, tog ett tag innan vi fick ner den dock....
ni andra som inte förstår, jag fattar inte ens att ni skriver på inläggen... onödigt att vara lite tyken när hon var orolig!
Jessa.c
Håller med - vissa har en förmåga att vara proffstyckare. Synd & mycket är nog bara missförstånd men det kan gå till överdrift ibland
Hennes feber var nere i 38 grader när jag la henne för en timme sen. Det känns skönt. Tack för alla snälla kommentarer! Skönt med folk som förstår. Fick uppdatering om svensexan för ett tag sen. Förste man till akuten... Han ramlade ner för en trappa och fick åka till Sahlgrenska. Ingen större fara dock: han var tydligen ganska överförfriskad bara. Hoppas min blivande klarar sig ifrån sjukhus...:)
Sant! jag tycker att BT är speciellt bra på det! Andra sidor som Bröllopsguiden funkar inte på samma sätt. Men det är tydligt att människor här har behov av att bråka och det är synd att man gör det på ett sånt här ställe.....
Han har för övrigt få byta om nu till kvällen när dem ska ut: långklänning med paljetter och svart fjäderboa.:)
Blir bara bättre och bättre!!! Kram på dig!
Ingen kommentar - bara
7 juli 2007 :
Jösses! Vilken tur att du troligtvis kommer att få se bildbevis på utstyrseln! Eller...hmm... kanske inte!
God förmiddag alla. Han kom hem hel vid tretiden i natt. Skulle tro att han tillhörde skaran som höll sig något nyktrare. Berusad var han, men inte som jag hade föreställt mig. Klänningen var verkligen skitful. Han är väldigt okvinnlig i vanliga fall, så det såg verkligen förskräckligt ut. Men några av killarna som var med kan tydligen inte hantera sprit så bra. Killen på akuten är i alla fall hemma igen. Blåslagen och limmad i huvet. Två andra som var med åkte hem innan dem kom till krogen...Skönt att han är hemma nu. Han hade jätteroligt sa han. Det är ju huvudsaken. Dotterns feber ger sig inte riktigt, så det blir väl till och ringa vårdcentralen imorgon. Oj, var långt det blev!
juli7: bra det min kom hem vid 4 haha ganska lullig fick se littte kort på dem...han var full
Wicks
jag antar att mamman i det här fallet är helt kapabel att ta hand om dottern en kväll, och man måste väl inte vara två för att titta till ett febersjukt barn?
För övrigt, som någon sa tidigare barnet blir väl varken bättre eller sämre av att "bara" vara hemma med mamma, istället för mamma & pappa?
Det är ju fånigt att säga att man inte prioriterar familjen, det är juh bara att ge dåligt samvete, och har ingen grund alls.